رزسفید
روزمره گیهای من
Monday, December 12, 2011
Sagittarius-1
1- خب خب، می بینم که بیست و یکم آذره و من تازه دارم اولین پست آذر ماه رو می نویسم.چند تا دلیل داره:اولینش اینه که واقعا غیر از زندگی روزمره حرفی برای نوشتن ندارم و مدتهاست دارم فکر می کنم روزانه نویسی کار مفیدی نیست!علت دومش هم اینه که بلاگر عزیزمون رو عمو فیلترباف خدمتش رسیدن و فیلتره.وی پی ان ها هم که هی قطع و وصل میشن و در نتیجه دسترسی من به بلاگر با سختی همراه بود.توی شرکت هم اوضاع فیلتر شکن داغونه و از شرکت هم به بلاگر دسترسی ندارم.هر چند خودمونیم، اگه واقعا برام خیلی مهم بود حتما یه راهی برای رفع این مشکل پیدا می کردم.پس لابد خیلی اهمیت نداره که برای رفعش تلاشی نکردم!!!
2- با توجه به فیلتر بودن بلاگر، راحت ترین کار اینه که برم سراغ وبلاگ قدیمیم توی بلاگفا.ولی از اونجایی که اصلا نمی خوام برم سراغ سرویس دهنده های ایرانی، و از اون جایی که من اگر لج کنم تا پای از بین رفتن خودم هم میرم و الان هم با سرویس های ایرانی لج کردم، پس همینجا باقی می مونم.اگر اوضاع وبلاگ نویسیم رو به روال بره، حتما یه دامین شخصی میگیرم و از این همه مصیبت خلاص میشم و البته گیر مصیبت های دیگه ای می افتم.دامین شخصی داشتن هم گرفتاری های خودش رو داره!!!
3- اوضاع زندگانی مثل همیشه هست.سرکار یه ذره کارم زیاده.هفته دیگه نمایشگاه هستش و کلی بنر و استند و بروشور ...کارهای تبلیغتی شرکت رو باید آماده کنیم برای ارائه در نمایشگاه.توی شرکت هم اوضاع شبیه دیوانه خانه شده.از حیث همکاران عرض می کنم البته.کم کم دارم انگیزه های موندن توی این شرکت رو از دست میدم.اوضاع درس و مشقم تا شب عید ان شاالله تموم شده و ختم به خیر شده و بعدش یه فکر اساسی برای کار و بارم باید بکنم و البته همچنین برای زندگیم!
4- بین من و یه دوستی دلخوری پیش اومده.با اینکه دفعه اول نیست ولی اینبار غم قضیه به نظرم خیلی سنگینه.اعتراف می کنم در کمال قساوت دست به تلافی زدم.خیلی کار نابالغانه ای بود ولی واقعا کفری بودم.هر چند باید پذیرفت هر کسی یه جوریه و همه مثل هم نیستن.ولی خیلی کفرم دراومده بود و نتیجه این امر هم تیره و تار شدن بیشتر روابط بود.البته در تیره و تار شدن روابط فقط این قضیه مطرح نبود و خیلی فاکتورهای دیگه دخیل بودن.ولی اینبار حسابی دلتنگم...
5-کاش ما خیلی چیزها رو یاد می گرفتیم.خیلی مهارتها رو توی زندگیمون کسب می کردیم.خوردن و خوابیدن و حرف زدن و ...و امثال اینها رو به راحتی یاد میگیریم.مهارتهای ارتباطی رو باید خوب یاد بگیریم که متاسفانه بلد نیستیمشون...من همیشه معتقد بودم و هستم که خیلی از مشکلات و ناراحتی ها نتیجه سوتفاهم هستن و فقط و فقط با حرف زدن میشه شفاف شد و برطرفشون کرد.ولی همین صحبت کردن مهارت خاصی میخواد که خیلی هامون نداریم متاسفانه...
6-فردا امتحان دارم و وسط درس خوندن گفتم بیام و ببینم این وی پی ان از خر شیطون پایین اومد و صفحه بلاگر رو باز می کنه آیا؟که دیدم بله...به امید پیاده شدن همه راکبین از خر شیطان...آمین...
7- هوا خیلی آلوده س.مواظب خودتون باشین.تا پست بعدی بدرود...


Labels:

2 Comments:
Anonymous ایزدبانو said...
این بلاگ هوست های خارجی در ایران فیلتر نیستند:

http://myblogsite.com

http://www.thoughts.com

http://www.xanga.com

من تو هر سه وبلاگ داشتم و کار باهاشونم راحته،
من هر سه رو دوست داشتم، گفت بهت معرفی کنم بلکه مشکلت حل شه

سلام رزی عزیزم .. من اینمدت که نبودم چندباری اومدم و یکبارم کامنت گذاشتم چون نگرانت شده بودم .. الان اومدم ببینم اگه هنوز نیومدی که دیگه حسابی باهات دعوا کنم که چرااینجور بی خبر میذاری میری و انگار نه انگار ما دوستان وبلاگی هم دل داریم و نگران میشیم ... امیدوارم خوب باشی خانومی و بیشترازینا بیای بنویسی ..
وای رزی ازین سوتفاهما و حرف نزدنا نگو که من یکی بد کشیدم ازش و همچنان میکشم ..