رزسفید
روزمره گیهای من
Thursday, March 22, 2012
Aries-2
پست پایین رو که نوشتم همینجور ولو افتاده بودم و تو فکر اینکه فردا عصر چی درست کنم؟آخه فردا عصر سه تا از همکارهای قدیمیم رو دعوت کردم و وقتی عصر بیان قاعدتا برای شام هم میمونن.خلاصه داشتم می گفتم همینجور ولو بودم که یکی از دوستهای اکیپیمون زنگ زد که آره چه معنی داره یه دختر مجرد توی خونه تنها باشه و ما در مقابل تو مسولیم و ...(دوستهای این اکیپ همه شون متاهل هستن و همگی 4 سال از من بزرگتر هستن و تقریبا همه شون بچه دارن) خلاصه معلوم شد عصر میخوان بیاین اینجا...البته گفت اگه میخوای همه بیاین خونه ما اگه سختته که البته منم گفتم نه خیر تشریف بیارین همینجا!
حالا فکر کن من پریشب موهام رو رنگ کردم،همون رنگ همیشگی بودااا ولی نمیدونم چرا وتی شستمش انگار حنا گذاشته بودم روی سرم!!!
خلاصه تا تلفن رو قطع کردم پریدم رفتم داروخانه و رنگ خریدم و اومدم خونه و رفتم تو آشپزخونه و الان برای خوراک اصلی با کشک بادمجون و کیک کالباس و سالاد فصل و لازانیا و برای دسر با کیک گردو و چیز کیک شکلاتی و شکلات مغزدار رزی پز در خدمتتون هستم.
آخه اسمش اینه که عصر میریم خونه همدیگه ولی عملا تا پاسی از شب طول می کشه و بر و بچ گرسنه میشن دیگه!!!
البته همه بچه های اکیپ نیستن چون یک سری شون رفتن مسافرت.
به هر حال موهام رو هم رنگ کردم و تیره شد خدا رو شکر و از اون موهویجی بودن در اومدم و الان تر وتمیز و میکاپ کرده منتظر دوستانم که قرار شده شش و هفت بیان و خدا میدونه کی میان!
همین دیگه!گفتن فیلترشکنم درست شده، صحیح نیست همینوری بی استفاده بمونه.گفتم یه استفاده ای هم بکنم.
عیدتون باز هم مبارک!!!

Labels:

4 Comments:
Anonymous لاله said...
عیدت مبارک رزی جون. ماشالا چقدر زرنگی تو چجوری یهو این همه چیز آماده میکنی؟
ایشالا سلامت و شاد باشی و سال جدید سال رسیدن به آرزوهات باشه

Anonymous نازی said...
العجب، رزی تو چطوری تونستی این همه کار انجام بدی واقعا کدبانویی

سلام عزیزم!!! رزی جون خیلی دلم واست تنگ شده بود. مرسی که بیشتر از قبل مینویسی. عیدت مبارک دختره!! بوسسس.

Anonymous نيروانا said...
عيدت مبارك باشه عزيزم
ايشالا كه سال خوبي داشته باشي