رزسفید
روزمره گیهای من
Saturday, March 21, 2009
عیدانه-1
سلام علیکم.احوال شما؟عیدتون مبارک.تعطیلات خوش می گذره؟دید و بازدید چطوره؟دیدن اقوامی که فقط عید به عید می بینینشون خوبه؟!من که رسما توی این تعطیلات یک زندگی نباتی رو در پیش گرفتم.یعنی همش توی تخت ولو هستم و یا دارم کتاب می خونم و یا فیلم میبینم و یا با پازل هزارتکه م کلنجار میدم.از اونجایی که پدرجان مسافرت هستن، به تمام اقوام نزدیکی که باید بریم دیدنشون فقط تلفن زدم و عید رو تبریک گفتم و دید و بازدید رو گذاشتم برای پس فردا که پدرجان برگشتن.هر کسی هم زنگ زد و خواست بیاد هم در کمال شرمندگی من و مامان جان پیچوندیمش تا پدرجان بیان و قال این دید و بازدیدها کنده بشه!خودم هم فقط دیروز عصر رفتم عید دیدنی و روبوسی پیش عزیزی که البته جنبه درمانی!هم داشت.امروز صبح هم با همون عزیز به هوای کوتاه کردن پاچه شلوارم رفتیم تجریش که البته سر از سینما هم درآوردیم و فیلم سوپر استار رو دیدیم و البته خرید هم کردیم.بقیه دید و بازدیدهای شخصیم هم باشه برای بعدا.پونزده روز تعطیله.خورد خورد میرم عید دیدنی که تا آخر عید هم برم مهمونی!خلاصه که تعطیلات اینجوری آی می چسبه که نگووو.کلی فیلم دیدم و البته بازهم باقیه:The reader MilkRevolutionary roadSlumdog millionaireAustraliaBenjamin ButtonNo reservationsاز Milk و Australia حالم بهم خورد!The reader و No reservations و Benjamin Button رو دوست میداشتم.پ.ن:امسال با خودم گفتم بشینم و سریالهای عید رو دنبال کنم.تصمیم گرفتم فقط سریال مهران مدیری رو ببینم.پریشب که نشونش نداد.دیشب هم همین طور.انگاری کلا سریال دیدن به من نیومده.من همون کانال Me shop رو ببینم و از تبلیغات تکراریش ذوق کنم انگاری بهتره برام!!!