رزسفید
روزمره گیهای من
Monday, April 13, 2009
Aries-3
وای که چه هوای معرکه ایه امشب.هر موقع این هوا رو می بینم میگم کاش همه مردم از پشت شیشه خونه هاشون و یا توی ماشیناشون این هوا رو حس کنن.نه توی سرمای خیابون!ممنون از نظرهای پست قبل.وااای که با دیدن هر پستی که می گفتین یادتون مونده من میرفتم و از توی آرشیوم میخوندمش و چه حاااالی بهم دست میداد.قشنگ همون حس و حال میومد سراغم.خداییش الان که خودم رو با اون موقع مقایسه می کنم میبینم خیلی عوض شدم.حداقل از درون که خیلی عوض شدم.رفتار ظاهری رو نمیدونم!برای اون دوستی که اسمش یادم نیست و کامنتش رو به جای پابلیش کردن اشتباهی و در کمال شرمندگی پاک کردم و پرسیده بود تولد امسالم(سال هشتاد و هفت)رو هم آیا سسل برام گرفته بود، باید بگم بله.امسال تولدم رو هم ایشون سورپرایز کردن.به طور خلاصه بگم که جریان این بود:از اونجا که رابطه مون با هم خیلی کم شده، چند روز قبل از تولدم زنگ زد و گفت روز قبل از تولدم که جمعه بود رو باهم باشیم و بریم بیرون و تولد بازی.منم قبول کردم.روز موعود آلاگارسون کردم تا سسل بیاد دنبالم.توی خیابون من طبق معمول نیاز مبرمی به دستشویی احساس کردم.از اونجایی که دور و ور خونه سسل اینا بودیم، قرار شد بریم بالا تا من برم قضای حاجت!تا از در رفتم تو پریدم توی دستشویی.بیرون که اومدم داشتم با موهام ور میرفتم که تا از در دستشویی اومدم بیرون با یه عالمه آدم مواجه شدم که داشتن تولدم رو تبریک می گفتن و پشت در دستشویی منتظر من بودن!!!خلاصه که خیلی شوکه شدم و روز خیلی خیلی خوبی برام رقم زده شد!ولی نمیدونم اگه من نمیخواستم برم دستشویی اونوقت به چه بهانه ای من رو میکشوند سمت خونه شون که اون همه آدم اونجا منتظرمون بودن؟!راستی سارا جان با ایکه کامنتت خیلی سربسته بود ولی ناراحت شدم.نمیدونم چی بگم.فقط برات دعا می کنم.اگه دلت خواست که ایمیل بدی، شاید راحت تر بتونیم با هم در ارتباط باشیم.مواظب خودت باش.یک درخواست:کسی آهنگ هفت روز هفته فتانه رو داره؟من هرچی گشتم پیداش نکردم.اگه کسی داره و برام بفرستتش، لطف خیلی خیلی بزرگی در حقم کرده.کامندونی رو باز می ذارم که اگه کسی لینک رو داشت به در بسته نخوره.پیشاپیش از محبتتون ممنون!
پ.ن:امروز و امروز عصر و امشب و قطره های بارون و حس خوبم و ذرت مکزیکی و آب هویج و شیرینی و ...همه و همه رو دوست میداشتم!!!یه حس قدیمی بود که الان کلی برام نو و تازه بود...