رزسفید
روزمره گیهای من
Friday, July 31, 2009
Leo-4
مدتها بود تصمیم گرفته بودم آدرس وبلاگم رو عوض کنم.اون روزی که اولین وبلاگم توی میهن بلاگ رو ساختم اصلا نمیدونستم جایی مثل بلاگر هم هست که ایرانی ها هم میتونن توش وبلاگ بسازن!
بعد که اون رو حذف کردم و بلاگفا رو ساختم، بازم حاضر نشدم برم توی یک سرویس دهنده خارجی!چون محیطش اصلا برام آشنا و راحت نبود!!!
بعد از اینکه سسل سر از وبلاگم درآورد، همیشه میگفت بیا و برو توی بلاگر.اونجا از قدیمی ترین هاست و متعلق به گوگله.ولی بازم حاضر نشدم از بلاگفا دل بکنم.توی وردپرس هم وبلاگ ساختم ولی بازم چسبیدم به بلاگفا.هرچند گاهی خیلی میرفت روی اعصابم!
تا اینکه قرار شد از بلاگفا برم.گفتم اینبار دیگه کاری رو انجام میدم که باید از اول انجام میدادم و اومدم اینجا.
آدرس جدیدم رو توی وبلاگ بلاگفا نذاشتم.به همه اونهایی که میدونم وبلاگم رو میخونن آدرس جدید رو میدم.اگه کسی آدرسم رو خواست میتونین بهش بدین.
برای لینک کردنم هم میتونین از همون اسم قبلی استفاده کنین.
به هر حال به خونه جدید مجازی من خوش اومدین.
هرچند اینجا هنوز خیلی کار داره ولی خوب کم کم درستش میکنم!
21 Comments:
Anonymous Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Blogger Unknown said...
رزی جون این جا اینفده شبیه اونجاس یه لحظه فک کردم همونجاس :دی
چقدر اونجا و اینجا کردما :دی


ارزو میکنم این خونه ی جدید پر از خاطرات خوبه غیر منتظره باشه برات رز جان !
و اینقدر پخته و خانومانه ننویسی

:)
اخه میدونی چیه؟؟
یه لحظه گفتی سسل وبلاگت بوی اون روزا رو گرفت و دلم اون رز رو خواست که تو اتوبان جیغ میکشید از شادی

:(

میدونم زندگی با ادم اینطوری میکنه عزیز جان و این تغییرات اجتناب ناپذیرند
!!!

Anonymous فيروزه said...
سلام رزي
منزل نو مبارك
ممنون كه بهم آدرس دادي

Anonymous ana said...
خونه جديد مبارك . اميدوارم اينجا احساس امنيت و آرامش بكني

Anonymous خانم خونه said...
عزیزم مبارک باشه خونه جدید. مرسی که به من هم آدرسش رو دادی .

Anonymous لاله said...
مرسی رزی برای آدرس جدیدت... مبارک باشه خونه ی جدید. بوووووووس

Anonymous chocolatnoir said...
سلام عزیزم
مبارک باشه.آخ جون اینجا بوی همون وبلاگ قبلی رو میده

Blogger ماريلا said...
سلام رزي جونم
ناراحت شدم ديدم اونجا نيستي و فكر كردم شايد نتونم بهت آدرس بدم
اينم نشونه جديد من :
WWW.MARILASWORLD.BLOGSPOT.COM
راستي خونه نو مبارك :)

Anonymous سمن said...
خونه نو مبارک رزی نازنین:)

Blogger pishool said...
salam rose jan,

mamnoon babate addresse weeblog ;)

Anonymous یک فنجان آرامش داغ said...
سلام رزی. خونه ی نو مبارک باشه. ایشالا اینجا پر باشه از روزها و خاطره های خوش.
وااااااااااای! نمی دونم چقدر خوشحال شدم وقتی دیدم آدرست رو برام گذاشتی. مرسی دوست خوبم...
همش نگرون بودم که آدرس جدیدت رو نخواهم داشت...باز هم ممنونم.

Anonymous yekta said...
vagti post mizarii ke daram miram , comment donito baz bezar ke betonim yadet bendazim ke be mam adress bedi :D
emroz to linkaye yeki az dustan didam adrese jadidoo :D:D:X

Anonymous javad said...
مرسی
انتظار نداشتم که آدرس رو بهم بدی
tnx

Blogger Unknown said...
Salaam Rozi joon,
Man shabnam hastam fekr konam emaile mano dashte bashi khoshhal misham age addresse jadideto dashte basham. Age eshkal nadashte bashe be hamoon emailet email mizanam age doost dashti baram befrest.
Merci

Anonymous بهانه said...
به به به خانم گل :) بالاخره بعدازمدتها خبري ازت شد؟ خيلي خوشحال شدم ديدم برام آدرس جديدت و گذاشتي، ممنون ازاينكه به يادم بود. نميدونم اين مدت چي بهت گذشته و چه كارا براي زندگيت كردي، از سسل چه خبر، از داداشيت چه خبر؟ هنوز خارج از كشوره يا برگشته خلاصه كلي بايد خبر بهمون بدي حالا كه برگشتي ;) اميدوام مثل هميشه اخبارت اخبار خوب و خوشايند باشه
شاد باشي

Anonymous Anonymous said...
سلام..شاد باشی مرسی که یادت موند به منم خبر بدی-افرا

Anonymous Anonymous said...
salam rosy jon , ishala inja faghat az shadi benevisi ,merci az adres ! bos bos !

Blogger Unknown said...
سلام رزي مهربون
اميدوارم خوب ِ خوب ِ خوب باشي
نمي‌دونم من جزو اون‌ها مي‌شدم يا نه، اماآدرس جديدت را تو بلاگ شاپرك ديدم و نگفته آمدم، معذرت مي‌خوام

خوب باشي و شاد

Anonymous نارنجی ! said...
تا توی اون بلاگت دیدم نوشتی دیگه نمینویسی کلی غصه خوردم !
نمیدونستم از کجا میتونم ادرستت رو پیدا کنم.
کامنتدونی هم که بسته بود
الانم یوهویی لینکت رو توی وبلاگ مستانه دیدم
نمیدونی چقدر ذوق کردمااا:*:*:*:*:*:*
مبارکه

Blogger Unknown said...
سلام رزي جون
منو يادت مياد؟
خيلي وقت بود كه سراغت نيومده بودم خودمم ميدونم منو ببخش
اما قول ميدم كه بزودي زو.د دوباره مثل قبلاً هر روز بيام ديدنت

Anonymous سمیکو said...
سلام رزی جونم ... خونه نو مبارک... من از اینکه دیدم آدرستو عوض کردی کلی پکر شدم اما با اجازه ات اومدم سرچت کردم و پیدات کردم... برات آرزوی موفقیت دارم و مثل همیشه بهت سر میزنم... در مورد متنت هم باید بگم این روزها فقط سیاهه امیدوارم سبز هم بشه ... :(:(