رزسفید
روزمره گیهای من
Tuesday, August 4, 2009
Leo-5
من گفته بودم،بازم میگم که اگه کسی آدرس من رو خواست بهش بدین.من مشکلی ندارم.تا اونجا که تونستم و یادم بود هم آدرسم رو براتون گذاشتم.البته یهو دونه دونه یادم میاد که مثلا برای فلانی هم هنوز آدرس نذاشتم و میرم آدرس میذارم.خیلیها هم خواننده خاموش بودن و من اثری ازشون ندارم که بهشون آدرس جدید بدم.اگه کسی از روی لینک وبلاگ جدید من که توی وبلاگ بقیه هست به اینجا اومده ناراحت نباشه و فکر نکنه من نمیخواستم اون بیاد اونجا(امثال سارا خانوم جون رو میگم)قدم همه تون روی چشمممم!
یه نکته دیگه هم اینکه چون اینجا قالبش شبیه وبلاگ قبلیمه ممکنه کسی که از لینک من توی یه وبلاگی میاد اینجا فکر کنه اینجا همون وبلاگ قدیمی منه.ولی عزیزانم یه نگاه به آدرس بندازین تا متوجه بشین اینجا همون وبلاگ جدید منه که ازم میخواین آدرسش رو بهتون بدم!(شبنم خانوم جون با شما هستم هااا)
یه ذره گرفتارم.برای همین ممکنه بعضیها توی آدرس جدید دادن جا مونده باشن.شرمنده!
و دیگه مرسی از اینکه آرزوهای خوب برام کردین.منم امیدوارم همون آرزوها با سودش و بیشتر برای خودتون اتفاق بیوفته!
پ.ن:از در و دیوار خون میچکه.چیزهایی میشنوم که حتی باورم نمیشه بشه اونها رو حتی در حد یه فانتزی ذهنی هم تجسم کرد.چه برسه به اینکه روی انسانها پیاده کرد...روزهای سیاه و سبزی هستن...
10 Comments:
Anonymous شمیم said...
ای وای چرا این یادداشتت اینطوری میاد ؟ مثل خط صاف ریز دیده می شه. خونه جدیدت مبارک باشه :*

Anonymous yekta said...
jaaaaan ?? :D

kheyli amozande bood :D

Anonymous پانتي said...
اين يعني چي رزي جون؟ بريل نوشتي!!!!!!(نيش!!)..خيلي خوشحالم كه دوباره ميتونم باهات صحبت كنم. واقعا دلم براي گپ و گفتگو باهات تنگ شده بود عزيزم...هميشه وبلاگتو ميخوندم ولي خوب چون نميتونستم كامنت بزارم، انگار هيچ ارتباطي نمتونستم باهات برقرار كنم!!(براي ايميل زدن هم كه كلا تنبلم متاسفانه!!)..به هر حال خيلي خوشحالم كه اينجا رو داير كردي و ما هم ميتونيم باهات ارتبط برقرار كنيم(بووووووووس). اميدوارم روحيه ات هم در اين مدت بهتر شده باشه و آرامش و عشق و شادي به زندگيت اومده باشه...راستي مامان حالشون چطوره؟ بهترن ايشالله؟..اميدوارم در كنار خانواده، زندگي با عشق و آرامشي رو داشته باشي. بوس بوسسسسسسسس

Blogger Unknown said...
zarabane ghalbe to, zarabane ghalbe maneeeeeeeeeeeee ;)

Anonymous آرام said...
ا ! کو متنت پس ؟

Blogger غزلك said...
منم جزو خواننده هاي خاموش بودم.
خيلي وقته وبلاگتو ميخونم از اون موقع كه خودم وبلاگ نداشتم.جزو اولين وبلاگايي بود كه مي خوندم.شايد از 3 سال پيش.
با خوشحاليات خوشحال ميشدم با ناراحتيات ناراحت.
الانم اينقدر خوشحالم آدرش جديدتو پيدا كردم كه حد نداره.

Anonymous noonoosh said...
:)) rozi janam dge comment ro baz bezar for ever :)))

Anonymous ..خانومی.. said...
مرسی از اینکه آدرس جدید وبلاگت رو برام فرستادی.خونه جدید مبارک.ایشالا اینجا از خوشی ها و خوشبختیهات پر شه

مرسی رزی جون که آدرست و به من دادی
امیدوارم از در و دیوار واست شادی بباره

Blogger Unknown said...
سلام رزي خانم زيبا!

گفته بودم نمونه‌اي ؟؟؟؟؟؟
ااااااااااا، نگفته بودم؟ پس حالا مي‌گم: تكدونه‌اييييييييييييييييييييييييييييييييييييي