رزسفید
روزمره گیهای من
Tuesday, September 22, 2009
Virgo-6
خوب اينم از آخرين روز دومين فصل سال.از فردا پاييز عزيز و دوست داشتني من شروع ميشه.از ته دلم اميدوارم پاييز خيلي زيبا و قشنگ و گوگولي پيش روي هممون باشه و دلمون خوش باشه و لبمون پر از خنده باشه و عشق همه جا جاري باشه.
هر چند بوي پاييز و حال و هواي قشنگش چند روزيه كه اومده.اميدوارم توي اين پاييز قشنگ همه اين غم و اندوهي كه به خصوص اين يك ماه و خورده اي اخير بدجوري رخنه كرده توي وجودم،‌ كوله بارش رو بر داره و بره به ناكجا و سراغ هيچ آدم ديگه اي هم نره.از ته ته ته دلم اميدوارم خنده هامون از ته دل باشه و اشك فقط براي شادي و خوشي بياد توي چشممون و هيچ گلويي از شدت بغض، درد نگيره و هيچ دستي از شدت استيصال و خشم به بالشت مشت نزنه و هيچ روح و قلبي احساس تنهايي نكنه و همه جا پر از شادي و نشاط باشه.
پ.ن:شناسنامه ميگه كه من ديروز بيست و هشت ساله شدم.هر چند تا بيست و هشت سالگي واقعي دو هفته ديگه فرصت دارم.اميدوارم اين دو هفته آخر بيست و هفت سالگي آغاز يه عالمه خوبي باشه و پر از خبرهاي خوب و عشق و خوشي و آسايش و آرامش باشه.هم براي من و هم براي بقيه!
و اميدوارم اين وبلاگ پر از خوشي و انرژي مثبت و شادي و نشاط و هيجان باشه...
14 Comments:
Anonymous مریم said...
رزی سلام من همون پشمالو بانوی سابقم ها خوبی؟ الان مدتهاست که وبلاگت رو می خونم اما اولش که می خواستم باهات همدردی کنم کامنت دونی رو بسته بودی و حالا که بازه حرفهات اینقدر شخصیه که نمی دونم چی بنویسم برات ... از طرفی پیش ما هم که نمیای... این غم خاکستری رنگی که تو نوشته هاته خیلی وقتا کلافه ام می کنه.... راستش اون موقع ها یادمه که خوندن وبلاگ تو ترقیبم کرد به وبلاگ زدن .... اما حالا نمی دونم چرا خاکستری شدی... جدا شدن از سسل و بیماری مادرت می دونم که خیلی سخت بوده اما رزی جونم زندگی هنوز ادامه داره.... الان فکر کنم نزدیکای دو سال از جداییتون می گذره نه؟ بسه دیگه یه رابطه جدید رو شروع کن ... تا کی می خوای خودت رو بخوری؟ دختر باور نمی کنی اگر بگم وقتی نوشته هات رو می خونم احساس می کنم ده سال پیر شدی .... اینا رو نمی گم که غصه بخوری ها اینا رو می گم که دست از غصه خوردن واسه خودت برداری و ببینی که زندگی همه نشاط و انرژیش رو نثارت می کنه... بوس

Anonymous مستانه said...
من فکر می کنم هیچ کس مثل متولدین پاییز، این فصل رو نمی فهمه. پاییزت مبارک متولد ماه مهر...

Anonymous مركوري said...
تولد شناسنامه اييه منم ديروز بود :)
منم اميدوارم پاييز امسال روزهاي خوبي رو با خودش بياره و به هممون حسابي خوش بگذره.

Anonymous پريسا said...
تولدت مبارك رزي جون...روزهاي پاييزي خوبي پيش رو داشته باشي...چقدر دلم هواي پستهاي قديميت را كرده...پاستيل خوردنات ...كتاب خريدنات..سسل و...خوش باشي عزيزم...

Anonymous Anonymous said...
پريسا مامان امير ارسلان
سلام رزي جون...تولدت مبارك وروزهاي پاييزي قشنگي پيش رو داشته باشي.چقدر دلم هواي پستهاي قديميت را كرده .پاستيل خوردنات....كتاب خريدنات وسسل....خوش باشي عزيزم با اون دل مهربون وخوبت

سلام
امیوارم برای شما هم پاییز خوبی باشه

آقا این پست بوسه بر دستت ، عجیب منو برد تو فکر . یعنی آدم باید بدش بیاد یا خوشش بیاد؟ شاید چون تا حالا برام پیش نیومده که یه نفر برای اولین بار اینکارو بکنه عجیبه . معمولاً باید آدم در اوج دوست داشتن باشه . نه؟؟؟

من لینکت کردم

Anonymous نونوش said...
هپی برثدی تولد شناسنامه ای !
ناقلا خوب خودتو تو شهریور جا کردی که از مدرسه عقب نیفتی ها :دی

Anonymous آزي said...
منم متولد ماه مهرم ولي نميدونم چراعاشق پاييز نيستم...پيشاپيش تولدت مبارك عزيزم

vasat ye donya arezohaie khob va enerjie mosbat arezoo mikonam . az tahe tahe ghalbam :x

Anonymous glamour said...
پائیز قشنگی رو برات آرزو میکنی رزی جون... پر از رنگهای قشنگ و حسهای رنگیتر... همیشه میخونمت رزی جون اما خوب حس میکنم زیاد دوست نداری کسی مزاحم خلوتت بشه...نمیدونم شاید اشتباهه اما اینجوری حس میکنم. به هر حال امیدوارم همیشه شاد باشی و سرحال...

Anonymous ثمين said...
تولدت مباااااااااااااارك عزيزدل
يه آمين بلند واسه تموم آرزوهايي كه كردي .. اميدوارم امسال يكي از بهترين وزيباترين سالاي زندگيت باشه ..شادباشي دوست مهربون من

Anonymous مرمر said...
رزی جان پاییز قشنگ و شادی رو پیش رو داشته باشی. راستی وقتی می گی گوگولی من فقط و فقط یاد آقای رئیس می افتم. چه جالب تو دوره هالی ما ظاهراً همه مهر ماهی ها شناسنامه ها شون شهریور هست

Anonymous نیروانا said...
تولدت شناسنامه ای مبارک باشه هانی ... تولد واقعی رو هم پیشاپیش تبریک میگم .

Anonymous سمیکو said...
انشاالله... رزی بهت گفته بودم ما خیلی چیزامون شبیه همه... منم تو مهر به دنیا اومدم اما شناسنامه ام 31 شهریوره :):):)