رزسفید
روزمره گیهای من
Monday, October 5, 2009
تولدم مبارك

يعني من آخرشم به خدا.براي همينه كه آقاي خداي بيچاره هم نميدونه با من چيكار كنه و كدوم يكي از آرزوهام رو برآورده كنه!
من كلا شمال و دريا رو خيلي دوست دارم.رو همين حساب هم هميشه توي ذهنم تصور مي كردم كه دارم اونجا زندگي مي كنم.بعدش اونوقت كه شمال قبول شدم،‌تمام هفته گذشته خودم رو تكه و پاره كردم و يه پام تهران بود و يه پام شمال و يه پام هم قزوين تا انتقالي بگيرم و بيام قزوين!!!يعني فكر كن همونجايي قبول شدم كه هميشه دوست داشتم ولي خودم رو كشتم تا بيام قزوين!!!
خوب معلومه آقاي خدا هم هنگ مي كنه ديگه.ميگه اين دختره رو به آرزوش مي رسونم،‌بعد خودش رو مي كشه تا تغييرش بده!
ولي خداييش حيف از اون دانشگاه و شهر قشنگ و سرسبز.حيف كه به خاطر شرايط خونه مجبورم نزديك تهران باشم وگرنه اون شهر قشنگ كجا و اين دانشگاه بر بيابون كجا!اون جاده دل انگيز كجا و اين جاده خشك و بي آب و علف كجا!!!
نگفته بودم براتون؟!بالاخر زدم تو گوش اين كنكور فوق و ...اهم اهم...قبول شدم!
امروز بيست و هشتمين سالگرد ورود من به اين دنياي خاكيه.خوشحالم درحالي پا توي بيست و هشت سالگي گذاشتم كه به يكي از آرزوهاي زندگيم رسيدم و بالاخره دارم اين درسم رو ادامه ميدم.باشد كه به بقيه آرزوهام هم برسم.
اميدوارم اين ونوسي* بالاخره امسال راه درست زندگي كردن و فكر كردن رو پيدا كنه و دست از لجبازي و كج و كوله كردن خودش برداره و توي زندگيش بيشتر از اينكه دنبال مهر گرفتن باشه، مهر بورزه تا مهر به سمتش سرازير بشه و قبل از همه به خودش مهر بورزه و خودش رو انقدر محاكمه نكنه و باور كنه كه مي تونه، همينجور كه الان تونست.و بيشتر از اونكه حرف بزنه، عمل كنه و سعي كنه زن عمل باشه!
تولدم مبارك...
اين آهنگ گرچه ربطي به تولد نداره ولي خوب...چند روزه همش دارم گوشش ميدم و دوستش ميدارم.اينجا ميذارمش تا شما هم لذت ببرين.
*:سياره مال تولد اينجانب ونوس مي باشد.در نتيجه من يك ونوسيه اصيل هستم!شاهدان گواهي مي دهند كه همين طوره!!!
پ.ن:عكس، دزدي مي باشد!اينم اصلش.
29 Comments:
Anonymous Anonymous said...
پريسا مامان اميرارسلان
سلام عزيزم...تولدت مبارك وقبوليت در كنكور ارشد هم.موفق باشي گلم

Anonymous فيروزه said...
رزي عزيز سلام
اول از همه تولدت مبارك
ايشالا كه سالهاي سال سلامت و شاد و خوشبخت زندگي كني
بعد هم قبولي دانشگاهت مبارك
اميدوارم در راه كسب علم و دانش موفق تر از هميشه باشي
بووووووس

Anonymous کورال said...
تولد مبارک رزسفید

Anonymous دیبا said...
سلام رزی جون...
هم تولدت مبارک هم ارشد عزیزم ...
حالا چی قبول شدی ؟

Anonymous Anonymous said...
mobarakeh..omidvaram be arezoohat beresi

Anonymous yeektaa said...
tavaalodet mobaraaak aziiiiiiiiiizam :* hamintor gabulit :X

Anonymous noonoosh said...
رزی عزیزم تبلدت مبارک ... این 28 سالگی که اولش اینقد واست خوب شروع شده پس ببین تا اخرش واست چه نقشه های خوبی واست داره عزیزمم ! رزی جون کدوم دانشگاه شمال قبول شدی ؟؟؟ دانشگاه گ...؟؟؟ حیف شد که نیومدی هر چند واسه منم حیف شد که اونطوری میدیدمت نه تو که همه ی کار و زندگیت تهرانه ... تولدت مبارک ایشالا که بعد این مرحله تو دکتری تحصیل کنی و موفق شی ... :)

Anonymous سمیکو said...
رزی عزیزم تولدت مبارک... ایشالا امسال سال خیلی خوبی برات باشه. قبولی فوق هم مبارک باشه. ایشالا مدارج بالاتر. سر کار رو چی کار میکنی رزی؟

Anonymous طوطيا said...
سلام رزي جونم.اول صبح اومدم تولدت رو تبريك بگم تا همين الان داشتم جون مي كندم از دست اين كامي.به هر حال تولدمون مبارك:)))) قبولي فوقت هم حسابي مبارك.مي دوني من طرفدار پر و پا قرص ادامه تحصيل تا هر مقطعي هستم و آرزو دارم يه روز بتونم خودم هم ادام ه بدم و دكترامو بگيرم.

Anonymous قله نشین said...
سلام خانومی
تفلدت مبارک
ارشد هم مبارک
خلاصه دوتا که جور شد انشالله سومی هم جور میشه

Anonymous دناتا said...
تولدت یه عالمه مبارک رزی جان.. قبولی کنکور رو هم تبریک بگم. ایشالله به بقیه آرزوهاتم زود زود برسی.

Anonymous هلیا said...
تولدت مبارک رزی جون :*
وای خیلی خوشحال شدم که فوق قبول شدی مبارکه :)
خدا نصیب ما هم بکنه :))

اومدی قزوین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راست می گی رزی؟؟؟؟
آخ جووووون :-p
ببینم منظورت از دانشگاه بر بيابون همون دانشگاه باراجینه؟
منظورت همون دانشگاهیه که منم میرم دیگه؟ :-d
بدو بیا جوابم و بده که کلی هیجان دارمااااااا

ایتفد خوشحال شدم اصلا یادم رفت تولدت و تبریک بگم!!!
تولدت مبارکککککککککککککککککک رزی جونم

Anonymous پانتي said...
واييييييييييييي رزي جون! مبارك باشهههههههه! هم تولدتتتت و مهمتر از اون قبولي فوق! خيلي خيلي خيلي خوشحال شدممممممممممم
ايشلله سالهاي سال زنده و پايدار و سلامت باشي و درجات بالاتري رو طي كني. نميدوني چقدررر ذوق كردم وقتي ديدم فوق قبول شدي. واقعا مرحبااااااا به اين همه پشتكار. واقعا احسنت به تو كه با اين همه كار و گرفتاري و مسئوليت خونه و شركت، همت كردي و درس خوندي و فوق قبول شدي. آفرين دختررررر. ايشالله به همهء آرزوهات برسي. خيلي تغيير و تحول خوبيه توي زندگيت. لااقل از يك سري از يكنواختي ها رها ميشي و زندگي جديدي رو تجربه ميكني عزيزممممممم.
ولي به قول خودت خيلي حيف شد كه مجبور شدي انتقالي بگيري و بري قزوين! واقعا حيف شد. ولي خوب اشكال نداره، همينكه قبول شدي يعني شاهكاررررررر
بوس بوسسسسسسسسسس

Anonymous glamour said...
رز عزیزم تبریک میگم تولدت رو و آرزو میکنم در کنار عزیزانت شاد و سالم و موفق زندگی کنی. و یه تبریک ویژه هم برای قبولی فوق که واقعا منو خوشحال کرد... امیدوارم باز هم شاهد موفقیت های بالاترت باشیم عزیزم که لایقش هستی.

Anonymous نارنجی ! said...
تولدت مبارک رزی جووونم:*:*:*
قبولیت هم مبارک !
همون رشته خودت خانومی !؟:*

Anonymous sonia said...
azize delam tavalodet mobrakkkkkkkkk

pas chera javab nemidi?
man ye alameeeeeee m0ntazeramaaaaaa

Blogger Unknown said...
رزی نازنینم تولدت مبارک همچنین قبولیت هم مبارک. برات آرزوی شادی و سلامتی و ... همه چیزهای خوب و قشنگ رو دارم. بوسسسسسس

Blogger ماريلا said...
تولدت مبارك خانوم
از مدل اين كيك هم خيلي خوشم اومد شايد براي تولد مارشال پختم

Anonymous سیلوئت said...
تولدت مبارک خانم گل... تو واقعا لیاقت بهترین هارو داری... همیشه اینجا در مورد تلاش هات برای زندگی بهتر می خونم و کلی لذت م برم...
قبولیت هم حسابی مبارک... اینم یه شروع خوب برای یه مرحله ی جدید از زندگی. خدارم چه دیدی... شاید تو قزوین چیزای خیلی بهتری منتظرت باشن :)

Anonymous Anonymous said...
سلام
من دیروز برات یه کامنتی گذاشتم که شاید چون اولین بار بوده توی این سیستم کامنت میذارم یه اشتباهی کردمو ازم قبول نکرده...نمی دونم شایدم تو پابلیشش نکردی !!!
به هرحال چون دیروز احتمال دادم اشتباه کرده باشم متن کامنتمو سیو کردم و الان دوباره برات می فرستمش.

پردیس

Anonymous Anonymous said...
سلام دوست عزیزم
من سالهاست که وبلاگت رو میخونم نمیدونم دقیقا از کی...اما اینقدر خوندمت و اینقدر با شادیات شاد و با غصه هات غصه دار شدم که فکر میکنم سالهاست میشناسمت...تا حالا برات کامنت نذاشتم ولی هربار که انلاین میشم یکی از اولین وبلاگایی که باز میکنم وبلاگ نوئه.
از وقتی اومدی اینجا و کامنت دونیتو باز کردی همه اش میخواستم یه چیزی برات بنویسم..امروز که این خبر خیلی خوب رو دادی گفتم دیگه وقتشه.
خیلی برات خوشحال شدم خوشحالم که داری یه دوره تازه ای از زندگیتو آغاز میکنی امیدوارم برات پر باشه از خبرای خوب و هیجان انگیز و شادی و
موفقیت و البته آرامش
راستی تولدت هم مبارک
خیلی دوستت دارم
پردیس

Anonymous بهاره said...
مبارک باشه... هم تولدتون و هم قبولی در کارشناسی ارشد:)
یعنی میگید منم که آرزومه یه روزی در شمال زندگی کنم... یه روزی ممکنه با برآورده شدن آرزوم، بازم دلم بخواد که همین تهران زندگی کنم؟:)
شاد و سرفزا باشی رز عزیز

Anonymous مستانه said...
وای چقدر تبریک باید بهت بگم. تولدت و فوق مبارکت باشه رزی جون

Anonymous مركوري said...
تولدت مبارك
اميدوارم به بقيه آرزوهات هم زوده زود برسي :)

سلام رزی

مبارکه! مبارکه! مبارکه!
امسال تبریکهامون دوبله! برای قبولی فوقت خیلی خوشحال شدم. ایشالا همیشه موفق باشی و به تموم آرزوهات برسی و روزهای زندگیت پر از شادی و خوشی باشه.
انشالا که سال بعد هم به همراه تولدت باز برای اتفاقات خوب دیگه هم تبریک بگیم!
دیروز همش یادم بود که تولدته ولی نشد که کانکت بشم و تبریک بگم. ببخش که تبریکم یک روز تاخیر داره

رزي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي
رزيييييييييييييييييييييييييييي
واهاهاي ي ي ي ...مباركه عسيس دلم خيلي خيلي خيلي تبريك ميگم نازنين
و اين كه...اين كه ببخشيد كه يهو جفت پا پريدم اين تو و آهان با يه ريزه تاخير تولدت مبااااااااااااااااااااااااارررررررررك ك ك ك ك ك ك ك ك ك
ديگه چي؟ آهان گلي قبول شد راستي؟
بوس بوس بوس