رزسفید
روزمره گیهای من
Friday, October 9, 2009
Libra-2
جلوی آیینه به امور میک آپ و چسان فسان مشغول بودم و داشتم با کوشش بسیار خودم رو برای مهمونی دوستانه ای که امشب دعوت هستم آماده می کردم که یهو نمیدونم چی شد یاد وبلاگم افتادم و اینکه این چند روزه اصلا یادم نبود که وبلاگی هم دارم!
همه امور چیتان فیتان رو نصفه ول کردم و اومدم یه سری به این خونه مجازی بزنم.یه دنیا ممنون بابت تبریکاتتون.امیدوارم که همیشه شاد باشین و خونه های مجازی و حقیقیتون پر از شادی و عشق باشه!
عرضم یه حضورتون(مخصوصا قابل توجه مریم پاییزی و شراره مامان بردیای عزیزم) من تغییر رشته دادم و معماری رو ادامه ندادم.با همه علاقه ای که به معماری داشتم و دارم رفتم سراغ یک رشته دیگه.
راستش چند وقته افتادم دنبال اینکه آرزوهای کودکیم رو به واقعیت برسونم.یکی از این کارها این بود که برم سراغ رشته ای که بچه که بودم دوسش داشتم.اینجوری شد که من تغییر رشته دادم و الان دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی هستم.در نتیجه مریم جان توی دانشگاه تو نیستم!
البته کماکان کارم معماری می مونه و همچنان به معماری هم عشق می ورزم.زبان هم علاقه بچه گی هام و البته یه نیاز توی دنیای امروزه هستش.خلاصه که اینم از این!
شراره جان، گلی هم قبول شد.البته اون همچنان به معماری پایبند مونده و البته از زبان یه جورایی متنفره.خیلی سعی کرد من رو هم دوباره به سمت معماری بکشونه که البته زور من و البته اشتیاقم شدیدتر از اصرارهای اون بود!و البته کماکان به کارم که همون معماری می باشد عشق می ورزم و به نظرم هیچ منافاتی هم با هم ندارن!
خوب من دیگه برم و به بقیه امور چیان فیتان برسم تا کم کم آماده بشم و برم مهمونی خدمت دوست جان و همسر گرامیشون و البته خیلی مهمونهای دیگه شون!
مواظب خودتون باشین.
12 Comments:
Anonymous glamour said...
رزی جان باز هم تبریک بابت قبولی... مترجمی زبان باید خیلی فان باشه. مهمونی هم خوش بگذره عزیزم x

Anonymous افرا said...
سلام مباركه دانشجو شدي......خوشحال شدم ووومي بينم كه خوب از پس همه چيز برمي يايي و زندگاني مي كني خوشحالم..از ديدن دوستاني كه تلاش مي كنن تا ثابت كنن زندگي ارزش خنديدن و جنگيدن داره اميدوار مي شم.......

Anonymous laleh said...
tavallodet mobarakkkkk rozi... ghaboool shodanet ham mobarak. khoshhalam ke arezoohat daran be vaghe'eeyat tabdil mishan

Anonymous هلیا said...
خیلی خوبه که به یکی ازون ارزوهات رسیدی خیلی خوشحالم رزی جونم موفق باشی:*
مهمونی خوش بگذره ;)

Anonymous سمن said...
خیلی خوشحال شدم رزی از خبر قبولیت.همیشه موفق باشی.تولدت هم مبارک و هر سالت یه موفقیت جدید داشته باشه.

Anonymous سرور said...
سلام. قبولی دانشگاه و تولدتون رو تبریک میگم:)
ازتون یه سوال داشتم که واسم خیلی مهمه،خوشحال میشم اگه اینجا یا با ایمیل جوابم رو بدین.
درصد عمومی و تخصصی تون چند بود؟ و اینکه اآزاد هست یا دولتی؟
آخه من امسال میخوام ارشدمترجمی شرکت کنم و به این اطلاعات نیاز دارم.
ممنون میشم.موفق باشین همیشه

Anonymous پانتي said...
مباركه عزيزم. اميدوارم توي هر رشته اي كه هستي و هر جا هستي ، هميشه موفق و پايدار و سلامت باشي. منم به زبان خيلي علاقه دارم. اميدوارم بتوني به تموم آرزوهاي دورهء بچگيت برسي و روحت ارضا بشه. بوس بوسسسسسسسس

Anonymous ساچلی said...
مثل همیشه برات آرزوی موفقیت می کنم تو لیاقت رسیدن به مدارج عالی رو داری.
خوشحالم که آرزوهات رنگ واقعیت می گیره

Anonymous سبزه خانوم said...
پس به جمع مترجم ها خوش اومدی!

اي جااااااااااااااااااان جاناااااااااااااااااااااااااااااااااان.......رزي اگه بدوني چقدر خوشحالم چقدر خوشحالم خيلي خيلي خيلي مباركه عزيييييييييييززززززززززززززززززززززمممممممممم
به به "گل اي جان" عزيز هم كه زد تو گوش فوق...هورا هورا هوراااااااااا
خيلي خيلي خيلي زياد ماچ ماچ ماچ ماچ

ببخشید که یه کم دیره اما
اولاً تبریک بابت تولد ، ثانیاً بابت قبولی دانشگاه
دیگه من مزاحم نمیشم که شما به چیتان فیتان (یا اون یکی که زشته) برسین.قربان شما

Anonymous نونوش said...
چقده با معرفتی که وسط اون امور مهم اومدی رسیدی به این بلاگ ! :)))
رزی جون من شاخه ی ادبیات میخونم زبان انگلیسیو ! زبان خیلی شیرینه ! ورودت رو به رشته ی جدید تبریک می گویم :)))