رزسفید
روزمره گیهای من
Monday, November 2, 2009
Scorpio-3
میخواستم درباره شاهکار دیروزم بنویسم ولی چون طولانیه بمونه برای بعد.شاید شب که رفتم خونه از خونه نوشتم.
فقط این رو بگم که شرمنده من به جای سنجش و دانش گفتم سنجش تکمیلی!اشتباه لپی بود دیگه.
من منابع کنکورم رو از سنجش و دانش گرفتم.اون شماره ای که من زنگ زدم و برام منابع رو با پیک فرستاد این بود:66954877محلش هم میدون انقلابه.
امیدوارم که به درد همگی بخوره.
اگه شماره ش اشتباه بود از 118 میتونین بگیرین.فقط مثل من اشتباه نکنین:سنجش و دانش درسته نه سنجش تکمیلی!
پ.ن:راستی تا یادم نرفته این رو بگم که تصمیم دارم جواب اون سوالاتی رو که هی ازم میپرسین رو بنویسم.ولی اینجا نه.چون یه ذره خصوصیه و نمیخوام در دید همه باشه(به دلیل وجود همون موش توی دیوار که گوش هم داره).یه وبلاگ دیگه درست کردم که خصوصیه.هر کسی میخواد اونجا رو بخونه یه ایمیل گوگل(جی میل)برام بفرسته(اگه هم ندارین و دوست دارین که حتما نوشته م رو بخونین، می تونین یه ایمیل جیمیل بسازین.کاری نداره.هم به درد دنیا میخوره و هم آخرت!) یا توی همین کامنتدونی برام کامنت بذاره تا هر وقت نوشته م تکمیل شد، براش دعوتنامه بفرستم به آدرس ایمیل جی میلش تا بتونه بیاد و اون نوشته ها رو بخونه.
پس چی شد؟
آدرس ایمیل جی میلتون رو برام توی کامنتدونی بنویسین تا وقتی نوشته هام کامل شد به اون آدرس براتون دعوتنامه بفرستم.دقت کنین که فقط باید ایمیل جی میل باشه.هر موقع نوشتنم تموم شد و دعوتنامه ها رو فرستادم اینجا اعلام می کنم تا ایمیلتون رو چک کنین.
یه نکته دیگه رو هم بگم که شرمنده، ولی ممکنه که برای همه اونهایی که درخواست دعوتنامه دارن، دعوتنامه نفرستم.شرمنده م ولی خوب...مجبورم.اونهایی که تا حالا شناخته باشمشون رو براشون دعوتنامه میفرستم.
30 Comments:
خوب اگه کسی جی میل نداشته باشه چی کنه؟
چرا تو وبلاگ قبلیت به صورت خصوصی نمی نویسی؟

Anonymous گ said...
اوه ! سخت شد .
اگه منم شامل اونایی میشم که بهم میدین برم جی میل بسازم آخه ندارم؟
هوم؟

گیتی

www.0neandone.blogsky.com

Anonymous Anonymous said...
سلام رزی جان/مرسی از تصحیح به موقعت .. :)

Blogger Unknown said...
سلام رزي جان من وبلاگتو خيلي وقته كه مي خونم يه وقتهايي هم كامنت گذاشتم ، دوست دارم وبلاگ جديدتو بخونم اميدوارم آدرس جديدتو واسم بفرستي .شاد باشي عزيزم

Blogger Unknown said...
سلام من دينا هستم حدود 3 ساله كه مي خونمت
چند باري هم بعد از تصميمي كه گرفتي برات كامنت گذاشتم و نوشتم كه چقدر شرايطمون از نظر موقعيت وتصميمي كه داريم بهم شبيه
تو هم يادمه جواب دادي متاسفي و دوست نداري هيچ كسي تو شرايطت باشه
الان هم خيلي دوست دارم جواب سوالي كه شكلات تلخ عزيز پرسيد رو بدونم
چون الان باز هم فكر مي كنم شرايط ارتباط با طرف مقابلمون شبيه هم هستش
ولي من انگار اين وسط گير كردم هم اين ارتباط منو راضي نمي كنه و هم نمي تونم كاملا قطش كنم...
آدرس ايميلم
dinaa.1984@gmail.com
اگه ممكنه خصوصي باشه

Anonymous پانتي said...
اين جي ميل من: pantijoon2009@gmail.com
البته اگه صلاح ميدوني آدرستو بهم بده. مرسييييييييي

Anonymous شبنم said...
سلام رزی جون gmaile man : shabshinaa@gmail.com

Blogger Unknown said...
سلام رزی جون shabshinaa@gmail.com

من به پیشنهادت عمل کردم و ساعت 8:8 روز 8 /8/88 رو با کاری که کردم برای خودم ثبت کردم. ممنون از پیشنهاد خوبت.

gandomkhanoom@gmail.com
این هم ایمیل جی میل من. :)

Anonymous ليندا said...
اين آدرس جي ميل منه
li.tahaei@gmail.com
خوشحال ميشم نوشته هاتو بخونم

Anonymous Anonymous said...
رزي جونم تقصير توچيه ..بس كه اين سنجش تكميلي همه جا تبليغ كرده خب شده ملكه ذهن مردم ..هدفيكه خودشون ازاول دنبالش بودن بااينهمه تبليغات !براي آدرس ايميل هم خب من گذاشتم خيالم ديگه راحته ! مواظب خودت باش عزيزدل ما

Blogger Unknown said...
salam rozi jon.mina hastam yeki az khanandehat.inam adres:tina13597@gmail.com

Anonymous آرام said...
رزی من ایمیل گوگل ندارم و احتمالا هم نمی تونم داشته باشم . از اداره بستنش . مگه اینکه برم از خونه با این اینترنت نفتی درست کنم که .... حالا هیچ راه دیگه ای نداره مادر ؟؟؟؟

Blogger Unknown said...
salam
man shamsi hastam.
ghablan ham barat comment ham gozashte bodam
va ye soal ham porside bodam
shamsi1981@gmail.com

Blogger Nstrn said...
salam Rosie jan,

I sent you an email last sunday (november 1th) from my gmail address. I'm not sure if you got the email. If not please let me know. I would looooove to keep reading your weblog. And I would be honored if you keep me updated about your other weblog.
So..... plzz plzzz plzz give me your new address :P No just kidding! Only if you like, my gmail address is: nastarans@gmail.com Ciao+take care!

Blogger Unknown said...
Shila.atai@gmail.com
merci rose aziz :)

Anonymous samin said...
سلام رزی جون
من وبلاگ قبلیتو می خوندم امروز اتفاقی این جا رو پیدا کردم. یه مدت وقت نمی کردم برم وبلاگ بخونم و بعد که اومدم آرشیوتو پاک کرده بودی به خاطر همین دقیقا نمی دونم چی شد که به این جا رسیدی ولی وقتی این طوری دیدمت دلم خیلی گرفت. چقدر نوشته هات با اون موقع ها فرق کرده. وقتی اون پستتو خوندم که پرسیده بودی که کدوم پستت جالب تر بوده یاد اون پستت افتادم که توش درباره دوست تلفنیت نوشته بودی. می گفتی باهاش راجع به دوست پسرت حرف می زدی که واقعیت نداشت و بعد که با سسل دوست شدی اون دقیقا همون خصوصیاتی رو داشت که به اون گفته بودی و این که چقدر حرفها و تصورات آدم ها در ساختن آینده شون موثره. پس تو می تونی از همین قانون استفاده کنی و چیزی رو که می خوای بدست بیاری وگرنه همون چیزایی که تو فکرته و شاید منفی باشه برات پیش میاد. اگه اون دفعه اتفاقی بود حالا با خواست و اراده خودت وضعی رو که دوست نداری تغییر بده و چیزایی که می خوای رو بدست بیار. فیلم "راز" رو که دیدی؟ اگه ندیدی حتما ببین. من ازش استفاده کردم و برام جواب داده. به خاطر همین به سرنوشت اصلا اعتقاد ندارم و مطمئنم که همه چیز دست خودمونه. ببخشید خیلی طولانی شد. برات از ته دلم دعا می کنم عزیزم

Anonymous آرام said...
الووووو .... صدا میاد ؟؟؟!!!!0

Anonymous Anonymous said...
سلام
maryam.soufi@gmail.com
حالا خوبه نگفتین فقط به وبلگ دارها آدرس می دید!

Anonymous مرکوری said...
برات ایمیل فرستادم گرفتی؟

Anonymous کورال said...
سلام رزی جون اینم از جی میل من:
coralline.1978@gmail.com

Anonymous دناتا said...
sarahs358@gmail.com

منم میتونم دعوتنامه داشته باشم رزی جون؟ آدرس جی میلم رو برات گذاشتم

Anonymous گ said...
helentabaei@gmail.com


گيتي ام
فقط به خاطر اين پست جي ميل ساختم

http://0neandone.blogsky.com/

Anonymous سمن said...
saman.sajadi@gmail.com اگر مصلحت بود خوشحال میشم منم بخونم:)

Anonymous nastaran said...
Rosie jan,

vasat ye email send kardam. akhe be tarze ajibi in 2 commente shoma be adrese gmaile man email shode!!!! very very strange! haha

But that's ok. I guess you've received my email.
Have a nice evening! x

Anonymous آزي / يادداشتهاي من said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Anonymous Anonymous said...
سلام وقتتون به خیر
راستش من از اون موقعی که وبلاگ قبلیتون اون توضیحات سمت چپ رو داشت خواننده تون بودم و از انرژی که شما داشتید لذت می بردم بعد هم که اوضاع فرق کرد و وبلاگ سسل خان رو نوشتید و ... روزهایی که ناراحت بودید و حستون و کاملا درک میکردم ولی کامنتی نمیگذاشتم
چون حرفی نداشتم که مرحمتون باشه الان هم راستش خوشحال میشم که نوشته خصوصی تون و بخونم صادقانه اش اینکه کنجکاوم که ببینم چقدر مرور زمان موثر بوده براتون ( برای هردوتون )
البته اگه خودتون صلاح بدونید
negin18@gmail.com

Anonymous آوامین said...
رزی جان من از قدیم میخوندمت...اما تک و توک کاممنت میذاشتم برات...به هر حال یک لحظه مکث کردم بابا دادن ایملیم...اما گفتم شاید تو هم من رو میخونی و یا چرخ و فلک رو میخوندی...در هر سورت ایمیلم رو میذارم...اگه دوست داشتی و و قابل اعتماد دونستی من رو خوشحال میشم به من هم بدی آدرس اونجارو
Avamin.86@gmail.com
اگه هم که نه...اشکالی نداره...درک میکنم...من از همینجا میخونمت ...

Blogger faranak said...
سلام رز عزیز من هم تو رو از سال اول وبلاگ نویسیت دنبال میکردم و توی بخشی از هیجان های زندگیت سهیم بودم. و شاید با این کامنت در مجموع 7 بار به قول اون موقع ها گل فرستادم. نمیدونم به من هم آدرس وبلاگ جدیدت رو میدی یا نه. آخه من وبلاگ ندارم. یعنی به نظرم نوشتنم خیلی بده که وبلاگ درست کنم. ولی خوب این بدی رو داره که کسی تو رو نمیشناسه. ولی خوب آدمی زاد با امید زندهست دیگه. :) پس من هم مثل بقیه خیلی خوشحال میشم اگه به من اعتماد کنی. میدونم خواسته زیادی . ولی خوب تو و نوشته هات خیلی دوست داشتنی هستین. دوست دارم من هم از دوستات باشم آدرس gmale man: faranak.pirnia83@gmail.com .

Anonymous maryam said...
فك كنم من نزديك 3 ساله دارم وبلاگتو ميخونم و تقريبا در جريان همه چي هستم
تا حالا هم فك كنم 2 يا 3 بار بيشتر برات كامنت نذاشتم اما هميشه ميخونمت.
آدرس جي ميلمو برات ميذارم ممنون ميشم براي منم دعوتنامه بفرستي :*
willynilly64@gmail.com