رزسفید
روزمره گیهای من
Thursday, December 3, 2009
Sagittarius-3
برای بار n ام میگم، هم برای یادآوری خودم و هم برای شما دوستان، خواهش می کنم موقع رویاپردازی و تجسم صحنه های هرچند کوچیک و ظاهرا بی ارزش زندگی، همه حواسمون رو شش دنگ جمع کنیم.همه زندگیمون رو خودمون میسازیم با همین افکار و تجسماتمون.توی یه کتاب* خوندم ما زندگی رو با افکارمون میسازیم و نه با اعمالمون.دیشب از ته ته ته قلبم به این جمله ایمان آوردم.
دیشب یه شب فوق العاده بود.عجیب و غریب.من تجسم خیلی از رویاهام رو دیشب دیدم...خیلی از اون افکاری که شبها موقع خواب توی ذهنم میومدن رو دیشب توی واقعیت دیدم...
مواظب رویاهامون باشیم...
مواظب افکارمون باشیم...
زندگیمون رو همینها میسازن...من مطمئنم...
6 Comments:
Anonymous ثریا said...
رزی سلام منم باهات موافقم امیدوارم روزی برسه که هر کسی مسئولیت زندگیشو بپذیره و به قدرت بی انتهاش پی ببره

ولی نمی دونم رزی چرا من هر رویایی که در ذهنم می پرورونم دقیقا بر عکسش اتفاق می افته... حتی در جزئیترین مسائل...

Anonymous سمن said...
خصوصی: والله رزی جان من که همیشه بهترین تجسمها رو میکنم که هیچ کدومش هم رنگ واقعیت نگرفته و همیشه معکوس رویاهام شده!:(

Blogger Unknown said...
kash in chizi ke migo haghighat dashte bashe rosi joon :)

Blogger Unknown said...
سلام رزی جون منم اینو شنیدم امیدوارم همه فکرهای خوب بکنن امیدوارم حسود و بدجنس و کینه ای تو دنیا نباشه.... خوش باشی عزیزم

Anonymous هلیا said...
منم همیشه شبا قبل خواب کلی رویا پردازی می کنم و جالبه تا حالا چند موردش عینن برام اتفاق افتاده :)