رزسفید
روزمره گیهای من
Saturday, March 13, 2010
Pisces-2
خوب بعد از کلی وقت اومدم و یه سرکی به اینجا زدم.راستش رو بخواین اصلا یادم رفته بود وبلاگ دارم.این چند هفته خیلی شلوغ و پلوغ بود.ولی الان کم کم اوضاع داره آروم میشه.به هر حال شب عید داره نزدیک میشه و ...
به یه نتایجی رسیدم بعد از کلی فکر کردن و از یه سری از گیر و گورهام رها شدم و از این بابت کلی احساس آرامش می کنم.یه سفر شمال هم با یه اکیپ رفتیم که خوش گذشت و البته سسل خان هم تشریف آورده بودن!
دانشگاه هم عملا خیلی نرفتم.حالا چه عجله ایه آخه!بعد از عید...
عید قرار بود مامان و بابا برن مسافرت و منم با دوستام برم اینور و اونور.طی یک تماس تلفنی غافلگیرانه برادرم زنگ زد و اعلام کرد عید داره میاد ایران.ما هم کلی ذوق کردیم و مامان و بابا بلیطهاشون رو کنسل کردن.فرداش برادر خان زنگ زد که نمیتونه بیاد و کلی دمق بود.ما هم فیسمون خالی شد و کلی ضد حال خوردیم.حالا همه برنامه هامون به هم ریخته.دوباره در به در دنبال بلیط برای مامان و بابا داریم می گردیم...
یه جورایی دستم خشک شده و نوشتنم نمیاد.اعتیاد وبلاگ خونی رو هم تا حد خیلی زیادی ترک کردم.عدد گوگل ریدرم رفته روی خدا...امروز یاد اینجا افتادم و دیدم کارم خیلی زشته که بیخبر گذاشتمتون و کلی بابت کامنتهاتون احساس شرمندگی کردم.
این پست رو به منظور اعلام سلامتی و زنده بودنم تلقی کنید.در اولین فرصت دوباره برمی گردم.فعلا برم تا این آقای رییس گوگولی خودش رو نکشته از بس که هی اومد و رفت!!!
مرسی بابت لطفتون و شرمنده بابت نگران شدنتون.
زودی بر می گردم.
پ.ن:هفته دیگه عیده...چه زود اومد...

Labels:

7 Comments:
Blogger Unknown said...
سلام رزی جون با کلی نا امیدی اومدم اینجا سر زدم اصلا فکرنمیکردم نوشته باشی ولی دیدم آپدیت شدی کلی ذوق کردم آخه من روزی چندبار اینجا سر میزدم
امیدوارم همیشه خوش و شاد و خرم و رها از گیر و گورها باشی و هیچوقت با نوشتن در اینجا نخوای خودتو آروم کنی
البته من منتظرم نوشته های پر انرژی و مثبت و شادت هستم
موفق باشی

Anonymous Anonymous said...
ahangi ke ferestadam be dardeton khord?tonestin download konin?

Anonymous بانو.حكايت همچنان باقيست said...
سلام رزي جون .. چه عجب بابا .. باشه حالا ديگه بي خيال دوستاي دنياي مجازي بشو .. خداكنه هميشه اينقده تو دنياي واقعي بهت خوش بگذره كه گذرت به دنياي مجازي نيفته .راستي ميشه بهم بگي چطور ميشه تعداد خواننده هاي ريدري وب رو فهميد ؟ من ازون گزينه بالا سمت چپ كه نمايش جزئيات هست ميزنم اما نميتونم قسمتيكه مربوط به تعداد خواننده ها هست رو ببينم . ميشه راهنمايي كني خانوم مهندي . ممنون ميشم شاد و موفق باشي

Anonymous Anonymous said...
vaghean che ajabaaaa

Anonymous laleh said...
khoshhalam ke dari be aramesh miresi. ishalla safare maman o baba ham joor beshe.
Tatilat khosh begzareeeeee

Anonymous yagma said...
salam be rozi nazanin
omidvaram hamishe shad va salamat bashi va arezoye mani behtarin barat ....
sali sarasar aramesh aramesh aramesh

Anonymous meri said...
سلام.خوبی؟دوست جدید میخوایی؟بیا.اگر دوس داشتی بهم بگو تا رمز نوشته هامو بهت بدم.منتظرتم.زودی بیا