رزسفید
روزمره گیهای من
Saturday, April 3, 2010
Aries-4
1-یعنی انقدر از صبح دید و بازدید اداری کردم و هی گفتم سلاااام، سال نوتون مبارک و ...که دیگه کف کردم.یعنی چی آخه؟تا آخر اردیبهشت هر کی رو می بینی هی باید بگی سال نو مبارک و لابد اونهاهم توی دلشون بگن:دمب شما سه چارک!!!
2-چه هوای بهاری خوبیه.به به.دلم میخواد عصری برم یه جایی مثل خانه هنرمندان و چای بنوشم و از هوا لذت ببرم ولی حیف...حیف که پیک شادی نوروزیم رو حل نکردم و فردا باید برم دانشگاه!!!در نتیجه عصری مجبورم!بعد از شرکت زودی برم خونه و به درس و مقشم برسم!
3-من دیروز هرچی به سبزه گره زدم، هی باز میشد.هر چی گره رو کوچکتر کردم هم هی باز میشد.آخرین گره ای که زدم و باز نشد، داشتم با خوشحالی سبزه رو پرت می کردم توی آب که سبزه بین هوا و آب گره ش باز شد!!!این یعنی چی آیا؟!خوبه یا بده؟!
4-باقلوا و قطاب بسیار خوشمزه می باشند.ما قطاب و باقلوا بسیار دوست میدارم.بوی هل را دوست میداریم.قطاب و باقلوا بسیار پر کالری می باشند.نخور بچه جان، نخور...
5-ماریلا، ماریلا، ماریلا...یه لحظه از جلوی چشمم کنار نمیری.همش یادتم.فردا یکشنبه ست...تو راستی راستی میخوای از فردا برگردی خونه پدرت...برات یه دنیا آرامش میخوام و خوشی.مواظب خودت باااااش.مواظب خودت بااااش.خیلی برام سخته با اینکه ندیدمت و حتی باهات تلفنی هم حرف نزدم، ولی خیلی برام سخت و باورنکردنیه...من زندگیت رو چند ساله که دنبال می کنم...دلم میخواد تهش عشق باشه و آرامش...کاش آروم باشی و مقاوم...یادت باشه که به یادتم همش...همه این روزها به یادت بودم...مواظب خودت بااااش...
6-نو بهار است در آن کوش که خوش دل باشی...

Labels:

8 Comments:
Blogger ماريلا said...
مرسي دختر جان ... من خوبم ... خب البته همه چيز نسبي است و من هم تقريبا خوبم ... از فردا مادرم مي آيد كمك كه جمع و جور كنيم و احتمالا اوايل هفته بعد مي رويم محضر ... روزهاي اخر كشدار است ... دعا كن

Anonymous بانو said...
حكمت بازشدن گره اينه كه ايشالا امسال همه ي گرههاي زندگيت باز ميشه حتي اون سخت تريناش .. اوهوم باوركن حكمتش همينه . گره ديگه تو زندگيت نمي مونه حتي اگه خودت بخواي .. بلهههههههه

Anonymous Anonymous said...
سلام رزی جان امروز اومدم و همه پست های نخونده ات رو خوندم... خوشحالم که دیگه احتیاج نداری توی این دنیای مجازی بنویسی و خوشحالم که میبینم که داری از چیزهایی که اذیتت میکنه یواش یواش رها میشی. من خودم این دوران رو تجربه کردم و گذروندم هر چندبعضی وقتها خوابشو میبینم یعنی در واقع کابوس میبینم، ولی خب تا حدودی رها شدم موفق و پیروز باشی
مهرناز

Anonymous هلیا said...
من شنیدم سبزه رو که گره می زنی اگه گره ش باز بشه یعنی به خواسته ت می رسی به نظرم خیلی خوبه که همش باز شده اونم به این سرعت ;)

Anonymous شراره said...
سلااااااااااام رزگل بانوي عزيز....سال نو مبارك خيلي زياد...باور كن از اوايل بهمن ماه اين كامنتدوني بااااااااز نميشد برات بار دوم اي ميل زدم كه ديدم گفتي مدتيه جي ميلت هم باز نميشه داشتم از خوشحالي ميمردم الان كه باز شد
خيلي دلم برات تنگ شده رزي جان شايد يه چيزي رو خصوصي در گوشت بگم

Anonymous javad said...
سلام
مرسی ، سال 89 شما هم مبارک و سال خوبی داشته باشید .

مرسی به خاطر کامنتتون .
امیدوارم اینطور باشه که شما می گین .

Anonymous شکلات تلخ said...
سلام
من فکر میکردم اگه گره محکم باشه و باز نشه خوبه !! مال من سفت سفت شد:(
کامنت بعدیم رو تائید نکن لطفا

Anonymous Anonymous said...
سلام رزی جان دیروز که برات کامنت گذاشتم یادم رفت یه چیزی رو بهت بگم. یادته یه بار بهت گفتم که احساس میکنم که من و تو شبیه هم هستیم. دیروز هم که داشتم پستهای نخونده ات رو میخوندم باز یه چیزی نوشته بودی که من دیدم حتی آروزهامون هم مثل همه. نوشته بودی که آروز داری یه کافه داشته باشی. راستش من هم یکی از فانتزیهای ته ذهنم داشتن یه کافی شاپه. قهوه، شیرکاکائو، نسکافه، حتی غذاهای کوچیک ..... من هم همیشه آرزوشو دارم. ولی فعلا میام سر این کارم که زیاد هم ازش خوشم نمیاد تا یواش یواش جسارت پیدا کنم و برم دنبال آروزهام

مهرناز