رزسفید
روزمره گیهای من
Friday, April 9, 2010
Aries-6
از صبح که بیدار شدم یه جورایی بیقرار بودم.هی فکر کردم چرا اینجوری شدم؟!هی فکر کردم و به جایی نرسیدم!
پیش خودم برنامه ریزی کردم که نهار درست می کنم و میشینم پای درسم و تارت هم درست می کنم و عصری آماده میشم و میرم خونه دوستم مهمونی تولد شوهرش.مهونی که نه، یه دورهمی که میدونم کلی خوش می گذره!
باباجان گفتند نهار هرچی از قبل مونده میخورن و منم از خدا خواسته بیخیال نهار درست کردن شدم.رفتم توی آشپزخونه که خمیر تارت رو درست کنم که صدای جنگ و دعوای زن و شوهر همسایه مغزم رو برد!خانومه همچین از ته دل ناله می کرد و نفرین می کرد که من میلرزیدم!
همچنان هم توی دلم رخت میشستند!
هی سعی می کردم خودم رو آروم کنم و به عصر فکر کنم و به چیزهای خوب فکر کنم.به درسم و ...
یه تلفن همه چیز رو بهم ریخت و دلشوره و حس بدم رو صد برابر کرد:دایی کوچیکم رفته توی کما!!!
حالا هیچ چیزی نمیتونه آرومم کنه.تهران نیست و کلی از اینجا دوره.البته نزدیک بود هم کاری از دست من برنمیومد...
کلیه هاش از کار افتاده و قند و اوره ش بالاست...
دارم بال بال میزنم...
هیچ کاری نمی تونم بکنم.حالم بده.احساس مزخرف بی پناهی و تنهایی دارم.خیلی سردمه...
میشه براش دعا کنین؟
دعا کنین هرچی براش خوبه براش اتفاق بیوفته.
تمرکز ندارم.هی کتابام رو نگاه می کنم و هی نمیتونم چیزی بخونم...
میشه براش دعا کنین؟میشه؟!
دعا کنین هرچی به صلاحشه اتفاق بیوفته براش...

11 Comments:
Anonymous فرانک said...
رزی جون. حتما دعاشون میکنم.ایشالا زودتر خوب بشن. عزیزم تو هم سعی کن با دعا کردن آروم تر بشی . امیدوارم زود بیای بگی که از کما در اومدن و حالشون خیلی بهتره.

Anonymous دناتا said...
دعا میکنم براش خیلی زود حالش خوب بشه عزیزم. ما از پارسال 4 مورد کما داشتیم!! که هم جوون بودن هم سابقه چیزی نداشتن. الانم خداروشکر حالشون خوبه.
امیدوارم برای دایی تو هم مشکلی پیش نیاد عزیزم. از صمیم قلب براش دعا میکنم

آخي .. خيلي ناراحت شدم رزي جونم
از ته دلم دعا ميكنم كه اونچه به صلاحشونه اتفاق بيفته .. لطفا تو هم اروم باش گلم

Anonymous شکلات تلخ said...
وای رزززززززززی
دعا میکنم .دعا میکنم.دعا میکنم

Anonymous Nastaran said...
Akhey azizam!!!! In dige chi bood khodaye man?!!! Bavaram nemishe Rosie jan!!

Man farda tooye kelisaye sare koochamoon vasash kolli shaam roshan khaham kard! Be omide rooz haye behtar energiye mosbat va doahaye kheir mifrestam baratoon.

God bless you and your family dooste azizam. Boosxxx

Blogger نگار said...
قطعا دعا میکنیم.امیدورا باش.

Anonymous سمیکو said...
دعا میکنم داییت به زودی حالش خوب بشه عزیزم:*

Anonymous Nastaran_NL said...
Salam azizam,
Merciiiiiiiiiii ke tel zadi behem.
Your timing was perfect!! I really enjoyed our phone talk and I'm sooo happy to know someone like you and hope we'll stay friends in the future.

Aziz, man vasat ye sms send kardam va shomare mobilam ro neveshtam toosh. Age gerefti ke che khooob, age na behem etelaa bede ke vasat too message befrestam.

Bazam migam: mamnoon ke tel zadi. entezaresho nadashtam va kolli hal dad ke baham harf zadim.

BOOOOOOOS va HUGS xxxx N

Anonymous بانوی مهر said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Anonymous بانوی مهر said...
دلم لرزید رزی جون . الهی که هرچی خیر و صلاحشونو پیش بیاد و خدا کمکشون کنه ... دعا می کنم و انرژی مثبت برات می فرستم . این آدرس جدید منه دوست من ....

هر چی صلاحه همون میشه عزیزم :*