رزسفید
روزمره گیهای من
Saturday, April 17, 2010
Aries-8
یعنی فقط خواستم بگم که گند زدم با این برنامه ریزیم!
توی پست قبل گفتم که باید درس بخونم ولی احتمالا به جاش میرم و ولو میشم تا عصر که برم مهمونی.خب؟!همون کار رو هم نکردم.
مثل این خودشیرینها بعد از نوشتن پست قبل، زنگ زدم که به سسل که کمک نمیخوای؟کاری هست که من برات انجام بدم؟(مثلا قرار بود مثل مهمون برم و بیام هااا)اونم پرسید مثلا چه کاری؟منم گفتم هر کار از دستم بربیاد.اونم نه گذاشت و نه برداشت و گفت من نیم ساعت دیگه دمه خونتونم و میام دنبالت تا بریم خونه مون و کارها رو انجام بدیم!!!
منم گفتم نه!!!نیم ساعت دیگه زوده.یک ساعت دیگه بیا!که البته دوباره تمدیدش کردم تا یک ساعت و نیم بعد!
یعنی درس که نخوندم هیچی، استراحت هم که نکردم هیچی، امروز صبح هم دیر اومدم سرکار!!!
دستم درد نکنه واقعا!!!
حالا الان کلی خوابم میاد.آقای رییس تو قیافه س یه ذره.درسهام هم برای فردا کلی مونده!!!
کولرهای شرکت رو هم راه انداختن و خوابالودگی زیر باد کولر هم که معرف حضور همه مون هست!!!
البته مهمونی هم خوش گذشت هااا ولی خوب کلا کرم از خود درخته!!!

Labels:

5 Comments:
Anonymous Nastaran_NL said...
Rosie goli, man emrooz raftam Amsterdam: havaye bahariye perfecte aftabi, kolli shopping, badesham biroone ye kafeye bahal nooshidani o khordani o kolli mardom did zadano in karaye dokhtaroone... Girl's day out. jaye shoma hesabiiiii khali.
XXX

Anonymous شراره said...
:))))))))))))

Anonymous Anonymous said...
کاش زودتر میگفتی دایی جان از کما در اومده که من کمتر نگران بمونم... امیدوارم همونطور که گفتی برای همدیگر لذت بخش باشید هر چند که من خودم در این مورد نظرم با تو فرق داره



مهرناز

Anonymous Laleh said...
dele dige. nemishe ke karish kard lamassabo!
Tavallode sasal khan mobarak.

Anonymous سمیکو said...
هاهاهاها ... اشکالی نداره گاهی بی برنامگی به آدم بیشتر میچسبه... مهم اینه که آرامشت دوباره بهت برگرده رزی جونم