رزسفید
روزمره گیهای من
Tuesday, April 20, 2010
داییم رفت...
پریروز عصر...
12 Comments:
Anonymous بانو said...
واي كار دنيا رو تو ببين .. خيلي خيلي متاسف و متاثر شدم .. بهت از صميم قلبم تسليت ميگم رزي مهربونم .. روحشون در ارامش

Blogger نگار said...
ای آنکه غمگنی و سزاواری
وندر نهان سرشک همی باری
رفت آن که رفت آمد آن کآمد
بود آنکه بود خیره چه غم داری؟
در روزگار سخت پدید آید
فر و بزرگواری و سالاری
تسلیت میگم نازنین.

Anonymous شراره said...
سلام رزي جونم...اصلاً يهو شوكه شدم آخه نه كه نوشته بودي:
راستی نگفتم دایی جان از کما دراومده؟آره از کما اومده بیرون و حالش خیلی بهتره.ولی هنوز توی سی سی یو هستش و تنفسش مشکل داره و دیالیز میشه!ولی حال عمومیش خیلی بهتره و میدونم که بهتر تر هم میشه!!!

از صميم قلب تسليت ميگم و هميشه آرزو ميكنم توي شادي و خوشحالي ببينمت

روحش شاد و يادش گرامي

Anonymous Anonymous said...
خدا رحمتش کنه

مهرناز

Anonymous Laleh said...
vaghean moteasefam. tasliat migam. roohesh shad.
man delam gereft avvale sobhi, shomaha ke jaye khod darid.
Ishalla jash khoob bashe o khoshhaltar az in donya bashe.

واقعا متاسفم رزی...شوکه شدم...روحشون شاد

Anonymous خاتون said...
تسليت ميگم

Anonymous سیلوئت said...
ای بابا نمی دونم چرا تو این سال 89 اینقدر داره مرگ و میر اتفاق می افته....
متاسفم رزی جان.. خوشحال شده بودم گفته بودی از کما بیرون اومدن :( ...
خدا بیامرزتشون

Anonymous شکلات تلخ said...
چی میگیییییییییییییی؟؟؟ خدای من
اونکه خوب شده بود
خدا صبرتون بده
خیلی ناراحت و شوکه شدم

Anonymous Nastaran said...
Nafasam gereft badjooooor vaghti in 2 khaat ro didam....

Hich harfe ghabeli nadaram ke bezanam... vaghean adam chi bege?!?

Az tahe del tasliyat migam azizam. Rooheshoon shad.

Miboosamet dokhtar jan. Sabre besiyar ziyadi vasat arezoo mikonam. Har chand midoonam ke in harfa alan maani nadaran...

Anonymous دوست said...
خیلی متاسفم
تسلیت می گم

Anonymous shamim said...
روحشون شاد و خدا بیامرزدشون.
واقعا آرزو می کنم که از این به بعد فقط اتفاقای خوب برات بیافته و اینقدر زیاد باشن که تو ندونی از کدومش برامون تو این صفحه بگی!