رزسفید
روزمره گیهای من
Wednesday, May 12, 2010
Taurus-11
هی نوشتم و پاک کردم ولی چیزی که به دلم بشینه از توش درنیومد.دلم میخواست قبل از رفتن به شمال یه چیزی اینجا براتون می نوشتم.نیومد دیگه.هر چی نوشتم حسش نیومد!
همین دیگه.مواظب خودتون باشین.
پ.ن:عزیزانم چند بار بگم آخه ایمیلی که میفرستین باید مال جیمیل باشه!!!ایمیلهای یاهو نمیتونن وارد اون وبلاگ بشه.دست من نیست که!!!قوانین گوگل میگه بابا جون!!!
یعنی باید آدرس ایمیلتون اینجوری باشه:
someone@gmail.com
نه اینجوری
someone@yahoo.com
من از توی تنظیماتم میتونم ببینم که وارد وبلاگ خصوصی شده و کی نشده.خیلیها هنوز ایملشون رو چک نکردن.چک کنین دیگه.هی دعوتنامه نخواهین.اول ایمیلتون رو چک کنین و بعد گله کنین عزیزانم.من دیگه دارم میرم خونه که برم مسافرت.از این ساعت به بعد هر کی ایمیلش رو بذاره بعد از اینکه از مسافرت برگردم براش دعوتنامه میفرستم.گفته باشم!!!

Labels: