رزسفید
روزمره گیهای من
Saturday, August 7, 2010
Leo-3
انقدر دل نازک شدم این روزها که حتی دلم نمیاد پشه ای رو که نمیدونم با وجود اون همه توری پشت پنجره ها چه جوری اومده توی خونه و تا صبح دم گوشم وز وز میکنه رو بکشم.چون فکر می کنم ممکنه یه وقتی یه پشه دیگه ای منتظرش باشه و من بزنم ناغافل بکشمش و اون یکی همین جور چشم انتظارش بمونه!!!
این قضیه در مورد مورچه هایی که گه گاهی روی کابینت دیده میشن هم صدق داره!
زندگی در جریانه.دیروز با جمعی از دوستان رفته بودم دیزین و شمشمک.عجب هوایی بود.بعد از نهار که داشتیم چای میخوردیم و بارون میومد نفهمیدم چی شد که ناغافل همه اون حرصی که از صبح بی دلیل توی دلم بود از بین رفت و با بارون شسته شد و رفت...
توی هفته ای که گذشت چهل سالگی رو دیدم، پیاده روی کردم، رفتم فروشگاه پیکوکالر و از محصولات رنگ و قلم موش کلی ذوق کردم.کلی شیرینی و دسر درست کردم.برای تولد امسالم کلی ایده به ذهنم رسید که بعدا میگم.چند باری خانه هنرمندان رفتم و...راستی مانتو فروشی راوک سر میرداماد، شریعتی حراج کرده و مانتوهای فوق العاده ای داره.بشتابید...
پنجشنبه نرفتم شرکت و موندم خونه که مثلا به کارهای عقب افتاده م برسم.ولی همش خوابیدم.هی بیدار شدم و هی خوابیدم تا آخرش عصری با زنگ موبایلم بیدار شدم و با چک و لقد حاضر شدم و رفتم بیرون و جاتون خالی دوتا بلال پشت سر هم خوردم و یه جورایی ترکیدم.البته به همراه مقدار متنابهی زغال اخته!
راستی اینم اون سایت بازیهای قدیمی.
پ.ن:نسترن گلم پیغامت رسید.منتهی من از اینجا که برات اس ام اس میدم نمیرسه نمیدونم چرا و سند نمیشه!جیمیلم هم کار می کنه و درسته.مرسی از پیغام پر از محبت و مهربونیت.
مهرناز گلم میدونم خیلی دیره ولی بهت تبریک می گم و امیدوارم خیلی خیلی خوشبخت باشین.هی میخواستم تبریک بگم و یادم میرفت.شرمنده.ببخشید.روم به دیوار خواهر!

Labels:

5 Comments:
Anonymous بلندی said...
مرسی از این سایت که معرفی کردی. دوتا سایت دیگه هم هست. فکر کنم برات جالب باشن :
dosgames.com
abandonia.com

Anonymous نازنين said...
عزيزيم يخلي خوشحالم كه بعد مدتها اونجوري نوشتي كه خيلي دوست دارم..خوش به حالت خوش به حا اونهايي كه شيريني و دسر هاي تو را ميخورن منم دلم خواست . كلي در مورد دل رحميت فكر كردم تو فك كنم قبلا خيلي خيلي دل رحم بودي امروزا به زبون اوردي...موفق باشي دوست عزيز

Anonymous لاله said...
همیشه انقدر خوشم میومده که با وجود این همه مشغله ماشالا به همه کاری میرسی از در و بیرون رفت تا آش÷زی و شیرینی ÷زی و غیره

Anonymous مهرناز said...
سلام رزی جان هفته پرباری رو گذروندی... من که الان همش وقت کم میارم... هی میخوام یه جاهایی برم نمیشه... یه کارایی بکنم نمیشه... انشالله بتونم برنامه زندگیم رو تنظیم کنم که به گردش و تفریح و مهمتر از همه ورزشم هم برسم... راستی رزی جان من حدودا 3 هفته پیش راوک بودم ولی نتونستم چیزی بخرم.فقط یه مانتو مشکی ساده واسه سرکار پیدا کردم ولی حالا باز یه سر میزنم ببینم چیزی میتونم پیدا کنم یا نه... از تبرکت هم ممنون... ما دوستها با هم این حرفهارونداریم رزی جان انشالله یکی که قدرت رو بدونه و احساساتت رو درک کنه هم روزی تو بشه... مراقب خودت باش خانم منتظر بقیه نوشته هات هستم

Blogger ارغوان said...
سلام عزیزم ببخشید که من کامنت شما رو ندیدم
شما دعوت نامه رو به جی میل من بفرستید تا بتونم اوکی کنم
با تشکر