رزسفید
روزمره گیهای من
Tuesday, September 7, 2010
Virgo-4
این آهنگه ضایعه؟جواده؟مسخره س؟جلفه؟اصلا همه اینها با هم هستش.هر چی که هست من حاااال می کنم به عنوان زنگ خاله جانم بذارمش توی موبایلم و وقتی خاله جان زنگ می زنه این نوای دلپذیر پخش میشه.تازه ادیتش هم کردم و از اونجایی که دوست دارم شروع می کنه به خوندن و پخش میشه.
منتهی تنها مشکلی که پیش میاد اینه که یه وقتهایی مثل امروز صبح توی تاکسی ممکنه خاله جان زنگ بزنن و من هر چی این کیفم رو می گردم، موبایلم رو پیدا نمی کنم و مسافرین تاکسی که انگاری همه از اساتید دانشگاه بودن، چپ چپ و با خنده زیرزیرکی زیرچشمی نگاهم می کنن و شاید یه قری هم توی کمرشون ریخته بشه!!!
پ.ن:به تعداد آدمهای توی دفترتلفن موبایلم، زنگ های متعدد وجود داره.هر آدمی هر حسی رو که برام تداعی می کنه، نزدیکترین آهنگ به اون حس رو به عنوان زنگش براش انتخاب کردم.اینم بگم که فقط برای اونهایی که خیلی باهاشون ارتباط دارم، زنگ مخصوص گذاشتم و برای همه افراد دفتر تلفنم این کار رو نکردم؟!!!

Labels:

2 Comments:
Anonymous anahid said...
in ahang male amir sohrabe , esmesh in che hessiye hastesh , khastam barat uploadesh konam amma rastesh bade inke ba in nete naftie man elam kard ke 154 deyghe tool mikeshe pashimoon shodam , omidvaram peydash koni ;)

Anonymous sara said...
in ahang az sohrabe pakzad va amir tabari hastesh ,esmesham in che hesie az albome zire barone