رزسفید
روزمره گیهای من
Thursday, September 9, 2010
Virgo-6
امروز هجدهم شهریوره!
خوابم نمی بره.هر شب این موقع بیهوش بودم و امشب عین جغد بیدارم و خوابم نمیبره.مغزم شده یه ماشین که هی داره همه چیز رو یادآوری و تصویر سازی می کنه.همه این سالهایی که گذشت و نفهمیدم و به سرعت گذشتن.می گن هفت عدد مقدسیه.آره؟!!!
اون قدر سرحال و پر انرژی پستم که میتونم بشینم با یکی بحث فلسفی بکنم!!من با این بیخوابی چه جوری صبح برم سرکار آخه؟!!
پی ام سی داره آهنگ شک نکن جمشید رو پخش می کنه:
شک نکن آخرین عشق منی
شک نکن عین عاشق شدنی...
آهنگ پست قبل رو پیدا کردم.مرسی آناهید جان.موهام رو چتری زدم.بعد از حدود سیزده سال، یه قیافه جدید پیدا کردم.خودم رو که توی آیینه می بینم برای خودم حسااابی غریبه م.البته گوشتون رو بیارین یواشکی یه چیزی بگم:نه تنها قیافه م برای خودم ناآشنا و غریبه س، بلکه این دخترکی که این روزها توی وجودم هستش هم برام حسابی غریبه س.انگار نه انگار که بیست و هشت سال و یازده ماه و پنج روزه که داریم با هم زندگی می کنیم.راستی بیست و پنج روز دیگه بیست و نه ساله میشم.هه هه فکرکن، من داره بیست و نه سالم میشه!!!

Labels:

4 Comments:
Anonymous مینو said...
سلام
رزی چرا همیشه از دل من حرف میزنی دختر؟
دنیای این روزای من.............
من به انرژیت و حسی که داری خیلی ایمان دارم.
اگه میشه این روزها واسم انرژی مثبت بفرست..خیلی بهش احتیاج دارم...آرامش ...

راستش از دیروز که داشتم به هجدهم و تولد ویولت فکر می کردم همه ش تو ذهنم بود که این هجدهم واسه تو یه مفهوم دیگه ای داره...
پوووووووووف

Anonymous همسایه said...
مثل اون آهنگ گو گو ش
که میخوند غریبه آشنا....

مثال شما و غریبه که با شما هستش

Anonymous گ said...
سلام ...
رزی چقد زود زود تولدت میشه !!! به خدا همش فک میکنم 6 ماه 6 ماه تولدته . چقد داره تند و تند از زندگی و عمرمون میگذره حس نمیکنیم. انگاری دیروز بود گفتی 28 ساله شدی .

راستی کفپوش اتاقت بینهایت شیک وزیبا بودمعلومه معماری
گیتی