رزسفید
روزمره گیهای من
Sunday, September 12, 2010
Virgo-8
داشتم فکر می کردم انرژی که این همه آدم دل شکسته ی توی دنیا به وجود میارن، چه به روز دنیا و محیط اطراف میاره.مطمئنا اثر خوبی نداره یه همچین انرژی ویرانگر و سهمگینی.
این همه آدم دلشکسته و سرخورده و شکست خورده با این همه انرژی های سرکوب شده.چه بلایی سر دنیا میاد؟!
می ترسم.تمام تلاشم رو دارم می کنم که من یه همچین انرژی ویرانگری رو به دنیا منتقل نکنم.یعنی می تونم؟!
پ.ن:قلبم سنگینه.چیزی داره گلوم رو آزارم میده که خیلی بیخودیه.می دونم صبح که بشه یادم میره و یا اثرش خیلی کم رنگ میشه.کلافه م!!!

Labels:

4 Comments:
Blogger Unknown said...
امان از اين سنگيني كه هيچ وقت از رو دلمون برداشته نميشه.مگه چكار كرديم باهاش كه اينجوري سر ناسازگاري داره
منم باعات موافقم كه نبايد انرژي منفي رو به بيرون از خودمون انتقال بديم.

رزي جون يه سوال داشتم؟مي خواستم راجب رژيم گياهي كه داري توضيح بدي.اينكه چه غذاهايي استفاده مي كني و ...
ممنون.

Anonymous نیک ناز said...
بد تر از اینی که الان هست هم مگه میشه؟

Anonymous مستانه said...
احتمالا این انرژی با انرژیی که از آدمهای شاد و مثبت ساطع می شه خنثی می شه که دنیا پایدار مونده و هنوز از هم نپاشیده...

Anonymous بهار said...
سلام رزی گل من ... چقدر دلم تنگ شده بود برات . مرسی که برام نوشتی ... امیدوارم دل مهربون تو هم شاد باشه و اسباب خوبی و خوشی همیشه برات فراهم باشه . یه وقتائی فرصت داشتی بنویس برام . دلم تنگ میشه برات عزیزم . خیلی مواظب خودت باش