رزسفید
روزمره گیهای من
Saturday, October 2, 2010
Libra-3
دارم بادمجون سرخ می کنم برای کشک بادمجون، کنارش دسر هم دارم درست می کنم.سیب زمینی های الویه رو هم پختم و گذاشتم خنک بشه تا بقیه کارهاش رو فردا بکنم.لوبیا ها رو گذاشتم خیس بخورن (تا نفخشون کم بشه) و فردا با قارچ بپزمشون.بقیه غذاها رو هم فردا درست می کنم.آره، سه شنبه تولدمه و فردا شب مهمونی گرفتم.امسال نمی خواستم مهمونی بگیرم ولی بعد به سرم زد که این آخرین سال تولدی هستش که شمع سمت چپم دو هستش!برای همین مهمونی گرفتم و اونم چی:جواد پارتی!!!آره دلم خوشه دیگه، مردم نون ندارن بخورن من جوادپارتی می گیرم!!!
تازه کیک تولدم رو هم امسال میخوام خودم بپزم!!!هی هم داره تعداد مهمونهام زیاد میشه و هی من ذوق می کنم از فکر دیدن آدمهایی که دوسشون دارم.
بعدش هم باید برم سر وقت لباسهام و آماده شون کنم.جواد پارتیه دیگه، مهمونی معمولی نیست که!باید سعی کنی هرچه جوادتر باشی و این یعنی کلی اپل سرشونه بلوزت و کلی تور لا به لای دامنت و کلی پر و خرت و پرت لای موهات و کفش نوک تیز و مخلفات به همراه آرایش بنفش و خلیجی و گل من گلی!
جالبه که انگار همه منتظر این پیشنهاد من بودن و تا گفتم تولد امسالم رو شاید جواد پارتی بگیرم همه کلی ذوق کردن و شادی کردن.همه غیر از یک نفر!!!
یعنی حال کردم با این پسرهای اکیپ دوستانه مون.البته پسر که چه عرض کنم، الان دیگه همه شون شوهرهای دوستهام هستن.انقدر که حامی هستن و هی زنگ میزنن و کمک میخوان کنن و هی میخوان کم و کسری ها رو برام جبران کنم.یعنی خدا برای من و اطرافیانشون به سلامت حفظشون کنه.هم اینها رو هم دوستهای مونثم رو که اونها هم کم نذاشتن.خدایا این دوستها رو برام حفظشون کن!
من معمولا تو مهمونی ها اصلا حواسم به عکس گرفتن نیست، مخصوصا وقتی میزبان باشم.ولی اگر شد براتون از مهمونی عکس میذارم تا ببینین ما چه جوادهایی شده بودیم!!!
شب خوش!

Labels:

27 Comments:
Anonymous بانو said...
سلاااااااام رزی عزیز وگلم
تولدت مبااااااااارکا باشه عزیزدل
اخ چی میشد من تهرون بودم و مهمون این جوادپارتی .. هان؟
حالا اگه بیام تهران دعوتم میکنی؟ اگه اره که فکر بلیط باشم ابجی جون

Anonymous مصی said...
سلام رزی

چقدر متفاوت شده سبک نوشتنت. خیلی وقت بود اینجا رو نخونده بودم. تولدت پیشاپیش مبارک باشه عزیزم

Anonymous دناتا said...
تولدت یه دنیااااا مبارک عزیزم. امیدوارم آخرین سال دهه بیست برات پر از روزای خوب باشه.
چه مهمونی جالبی میشه. من تا حالا نشنیدم جوادپارتی! اختراع خودتونه؟ کلی باید خنده دار باشه.

Anonymous لاله said...
تا حالا چیزی راجع به جواد پارتی نشتیده بودم. چه بامزه. عکس اگه بذاری خیلی خوب میشه
تولدت پیشاپیش مبارک رزی خانم گل

Anonymous Alma said...
تولدت مبارک رزی جون

عزیزم تولد مبارک
وای منم تا حالا عکسهای جواد پارتی دوستم را دیدم خیلی باحال بود امیدوارم بهت خوش بگذره.

Anonymous مركوري said...
تولدت مبارک :*

Anonymous زهرا said...
دوست مهر ماهيه من تولدت مبارك.اميدوارم به قول خودت د راخرين سالي كه عدد سمته چپه شمعه رو كيكت 2 هستش به همه ارزوهاي شيرينو خوشگلت برسي.با ارزوي بهترين ها براي تو.منم 2هفته ديگه تولدمه.

Anonymous آزي said...
رزي جان تولدت پيشاپيش مبارك...
بهترين لحظه ها رو را برات آرزومندم...
جشن خوش بگذره...

Anonymous شکلات تلخ said...
چه باحال
من همچین مهمونی نرفتم تاحالا
حتمااااااااااا عکس بذار ببینم چه طوری میشین؟

Anonymous مهرناز said...
سلام رز عزیز تولدت مبارک... امیدوارم زندگیت طوری نشه که دلت برای این روزها تنگ بشه انشالله این روزهای خوشی همیشه در دسترست باشه... راستی منو غذات رو حتما بگو... استفاده خواهیم کرد...

Anonymous هلیا said...
تولدت مبارک رزی ِ عزیزم
ایشالا همیشه هم خودت و هم اطرافیانت سالم و سلامت باشید و دنیات پر از شادی و ارامش باشه :*
جوادپارتی خوش بگذره :دی

Anonymous firoozeh said...
ایشالا که سال های سال تولدت رو با شادی و خوبی جشن بگیری رزی عزیز ...

Anonymous خانومی said...
رزی حتما عکس بگیری واسمون ها بذارییییییی
خیلی دوست دارم ببینم

Anonymous عسل said...
سلام رز سفيد دوست عزيزم
تولدت رو تبريك مي گم مهر ماه ي ها مثل خودم كه متولد مهر هستم بسيار مهربان و دلسوز هستند بازم تبريك ميگم اميدوارم صد سال ديگه هم تولد بگيري به شادي و ميمنت.

Anonymous نسترن said...
اخ که چقدر دلم جواد پارتی خواست!!! تا به حال نشنیده بودما، ولی جوری که توصیفش کردی خیلی ایداش جالبه!!! حالشو ببر دختر جان و بیا واسمون تعریف کن و اگه شد عکس بذار. بووسسس.

Anonymous sarina said...
salam rozi jin.khubi azizam?mano yadet miyad?hodudan 1 sal pish comment gozashtam.midunam karam dorost nabudeo in chand vaght faghat khanandeye khmaushet budam.alanam faghat umadam begam ke tavalodet mobarak azizam.inshala tu in sal ke pishe ru dri be un chizay ke bekhay beresi.

Anonymous فرناز said...
سلام رزی جان..تولدت مبارك باشه عزیزم..از ته دلم برات آرزو می كنم كه هر چی از خدا خواستی بهترینشو بهت بده و همیشه ی همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشی..

چه ایده ی جالبی...ایشالا دیروز مهمونیت به خوبی برگذار شده باشه.
تولدت خیلی مبارک باشه دختر مهر.ایشالا به همه آرزوهات برسی و تنت سالم و لبت خندون باشه.:*)

Anonymous سمن said...
رزی نازنین تولدت مبارک.هر روز زندگیت سرشار از عشق باشه.
نمیدونم قبلا بهت گفته بودم یا نه که ندیده چقدر دوستت دارم و برام قابل ستایشی.
روزهای آرومتر و زیباتری برات آرزو می کنم

Anonymous طوطيا said...
رزي جونم تولدت مبارك

Anonymous فیروزه said...
تولدت مبارک رزی عزیز :-*

Anonymous مینو said...
تولدت مبارک رزی عزیزم
یه دنیا واست آرزوی آرامش و شادی دارم
دلم میخواد بیای تعریف کنی که خیلی بهت خوش گذشته و بیای از شادیت بنویسی
مثل اونوقتا که با نوشته هات لبخند رو لبم میومد و کلی حالم خوب میشد..تو باید حالت خوب باشه
باشد که هوا آفتابی شود...

Anonymous سحر said...
سلام رزی جون .خوبی/ عزیزم؟
تولدت مبارک . ایشاالله 120 ساله بشی. وامیدوارم همیشه شادو موفق باشی.وخسته نباشی بابت تدارک جشن.وامسال بهت خوش گذشته باشه تولدت.

Anonymous نسترن said...
رزی جان کجایی؟؟ تولد اصلیت مبارک باشه عزیزم. جواد پارتی خوش گذشت؟ جای ما رو هم خالی کردی؟ کاش عکس گرفته باشی واسمون. زودی بیا تعریف کن ما هم لذت ببریم. بوس.

Anonymous نسرین said...
سلام.یه چند روزیه با وبلاگ قشنگت آشنا شدم و می خونمش.تبریک می گم خیلی صمیمی و دوست داشتنیه.
موفق باشی

Anonymous AtefeH said...
سلام رزي جونم...شرمنده با تاخيرتولدتو تبريك ميگم...اين چندروز دسترسي به اينترنت نداشتم عزيزدلم...برات بهترينها رو آرزو دارم...