رزسفید
روزمره گیهای من
Wednesday, February 9, 2011
Aquarius-6

و نترسیم از مرگ
مرگ پایان کبوتر نیست
مرگ وارونه یک زنجره نیست
مرگ در ذهن اقاقی جاری است
امروز سومین سالگرد فوت خاله عزیزمه...خاله جان روحت شاد، یادت گرامی، جات خالیه، خیلی خیلی زیاد...فردا میام سراغت...قرارمون فردا صبح، بالای اون سنگ سفید که مثل در خونه ت می مونه...میام به دیدنت با یه دسته گل میخک قرمز که خیلی دوست داری و البته یه شاخه رزسفید که خودم خیلی دوست دارم و یه شیشه گلاب و یه عالمه حرف...
پ.ن:اینجا یه خاله دیگه احتیاج به دعای همه ما داره.براش دعا کنیم.برای آرامشش...خاله ها خیلی عزیزن...خیلی خیلی زیاد...

Labels:

4 Comments:
Anonymous نازی said...
روحش شاد

Anonymous لیلا said...
سلام
چه جالب من 2-3 سال پیش وبلاگت رو می خوندم البته اونموقع خودم وبلاگ نداشتم تا مدتی ننوشتی و من هم دیگه اینجا رو پیگیری نکردم.امروز اتفاقی از لینکهای یکی از دوستام پیداتون کردم.

Anonymous دختر پاییز said...
چرا فیلتر شدی رزی جون؟
یعنی با فیلترشکن باید بیاییم از این به بعد به وبلاگت ؟

Anonymous Anonymous said...
سلام روحشون شاد ولی چرا فیلتر شدین