رزسفید
روزمره گیهای من
Sunday, February 13, 2011
Aquarius-7
داشتم کم کم جمع و جور می کردم که برم سمت خونه که ناغافل یکی از همکاران از خارج از شرکت، حجم عظیمی از نقشه ها رو برام ایمیل کرد که پلاتشون رو بگیریم.میخواستم بیام که فهمیدم این نقشه ها مربوط به جلسه فردا صبح هستن و از اونجایی که قبل از جلسات معمولا همه چیز به هم میریزه، پس بهتره که امشب پلاتشون گرفته بشه تا برای فردا صبح آماده باشن.از اونجایی که کسی از همکاران آتلیه الان اینجا نیست در نتیجه پلات این نقشه ها افتاد گردن من ِ من ِ کله گنده!!!
الان دارم لئونارد کوهن گوش میدم و آدامس میترکونم و موهام رو هم باز کردم تا از شر این کلیپیس خلاص بشن و منتظرم پلاتها تموم بشن که البته حداقل یک ساعت دیگه کار دارن!کرکره ها رو زدم کنار و بیرون معلومه.یکی از خوشحالیهای من توی این روزها اینه که وقتی از شرکت میام بیرون هوا روشنه.یعنی روزهای دی ماه و اواخر پاییز که هوا زود تاریک میشه غم عالم میریزه توی دلم.ولی الان خیلی خوشحالم که هوا دیرتر و دیرتر تاریک میشه.
کار خاصی هم نداشتم که بگم توی شرکت موندنم باعث تاخیر در انجام کارهام میشه.میخواستم برم خونه و ولو بشم و کتاب بخونم و یه غذایی برای فردا درست کنم و بعدش دوش بگیرم و بفرمایید شام ببینم و بخوابم.میبینید چه تفریحات سالمی دارم من؟!تازه توی راه برای اینکه وقتم هدر نره و فکرهای عجق و وجق نیان سراغم(آخه من استاد این جور افکار هستم و مازوخیسم حاد دارم)کتابهای صوتی گوش میدم و این روزها دارم چهار اثر از فلورانس اسکاول شین رو گوش میدم.قبلا خوندمش ولی خوب حال هم دارم میشنومش!!!
چی؟فردا ولنتاینه؟!زود برم که کادو بخرم؟خوب باشه.من رو سننه.به من چه!نوش جون اونهایی که یاری، دلداری، چیزی دارن.حس خوبیه که یکی رو دوست داشته باشی و براش کادو بخری و نقشه بکشی کارهای هیجان انگیز انجام بدی که خوشحالش کنی و ذوق زده ش کنی.تجربه ش کردم.خیلی حال میده و البته اینکه کادو بگیری و هیجان زده بشی و غافلگیر بشی هم خیلی میچسبه.اون رو هم تجربه ش کردم.بامزه س...
من که پارسال خودم برای خودم کادو خریدم.امسال هم برای خودم کادو خریدم.کسی نیست برام کادو بخره، خودم که هستم، مگه نه؟!البته داشتن یار و دلدار در این روز از واجبات است ولی خوب...به قول پسرخاله م همینه که هست!!!
کادوهای خوشگل بخرین و کادوهای خوشگل کادو بگیرین و روز پر از عشق و شادی رو داشته باشین.امیدوارم کلی همه تون ذوق زده بشین و هیجان زده بشین و خیلی خیلی حالش رو ببرین و خوش بگذره و ...اینا...آقایون عزیز اصلاح کامل و درست حسابی یادتون نره که فردا بازار ماچ و بوسه و فرنچ کیس و این حرفها داغه...به هر حال نخوردیم نون گندم ولی بالاخره دیدیم دست مردم!!!ما خودمونم این کاره بودیم داداش، چرخ روزگار چرخید و ما رو رسوند اینجایی که الان هستیم.ولی دوباره میچرخه و میرسونه ما رو یه جای دیگه...یادتون باشه چرخ روزگار ممکنه همیشه یه جور نچرخه، پس قدر داشته هاتون رو بدونین و از الانتون استفاده کنین، گذشته رفته و آینده هم هنوز نیومده...
روز خوش!
پ.ن:این فیلتر شدن مربوط به  وبلاگ من نمیشه و شامل تمام دوستان عزیز بلاگری و وردپرسی شده که توسط بچه های بالا مورد عنایت قرار گرفتیم.علتش هم والله چی بگم...به هر حال از این روزها زیاد دیدیم.چند روز دیگه از فیلتر درمیایم!

Labels:

2 Comments:
Anonymous اسکارلت said...
ما یکی که خیلییییییییی دوستت داریم عزیزم و اگه ایران بودم خودم و خودت میرفتیم بیرون. بوووسسسسس.
xxxxxxxxxx

Anonymous Anonymous said...
rosi joon salam
mishe khahesh konam begi ke ketabe sotiye 4 asar az florance o az koja toonesti tahye koni? man rastesh iran nistam ke ketabesho begiram. chand bar behem tosiye shod ke in ketabo ba tarjome khanoome giti khoshdel begiram vali peida kardanesh too canada vasam taghriban momken nist .dar internet ham kheili search kardam ama peida nakardam. hala lotf mikoni age linki ke mishe download kardo behem moarefi koni.

khosh bashi
eli