رزسفید
روزمره گیهای من
Friday, April 1, 2011
Aries-1
خب، اینم از سال نود که به همین چشم بر هم زدن، دوازده روزش رفت!یادتونه وقتی بچه بودیم چقدر زمان دیر می گذشت؟حالا الان که بزرگ شدیم زمان هم سریع ترمی گذره و هر چی بزرگتر بشیم هم بازم سریع تر می گذره!
توی این تعطیلات سرکار نرفتم.یعنی شرکت تعطیل بود.استراحت کردم.فیلم دیدم.کتاب خوندم.مهمونی رفتم.مهمون داری کردم.چند شب پیش قرار بود عمو جان بزرگه شام بیان منزل ما.با من و مامان و بابا میشدیم چهار نفر.ساعت یک بعدازظهر فهمیدم که داریم میشیم نوزده نفر.حالا فکر کن من هم خونه نبودم و تا برم خونه و دست به کار بشم تعداد مهمونها رسید به بیست و هشت نفر!!!فکر کن!!!ولی جمع و جورش کردم و کلی به خودم و تواناییهام آفرین گفتم!(آیکون یه رزی خودشیفته!)
روز دوم عیدی به یکی از دوستهام که بی هیچ دلیل چند ماهی بود روابط بینمون به سردی گرویده بود و از هم خبری نداشتیم، زنگ زدم و هیچ کدوم هم به روی خودمون نیاوردیم.بابت این کارم هم خوشحالم!
قرار بود هر روز برم پیاده روی که ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به کار شدند و من نتونستم به جز دو روز برم پیاده روی!
جدایی نادر از سیمین رو هم دیدم و میخوام یه بار دیگه هم برم ببینمش!فیلم روونی بود.از سینما که اومدیم بیرون همه مون چشمهامون اشکی بود.دردناک قضیه، واقعی بودنش بود.یعنی عین خود زندگی بود!
فردا هم که سیزده به دره و ...پس فردا هم روز از نو و روزی از نو.کاش این سیزده به در می افتاد سه شنبه و یه چند روزی به این تعطیلات اضافه میشد.شاید توی اون چند روز یه درسی می خوندم.از درسهام بگم که کلی برای عید نقشه ریخته بودم که برنامه ریزی کنم و درس بخونم.ولی کدوم دانشجویی عید درس میخونه آخه؟!من فقط یه صفحه ناقابل ترجمه کردم که البته هنوز ویرایشش هم نکردم!
قصد کردم برای فردا آش رشته بپزم و عصرش هم پیاده برم شهر کتاب و یه حالی به احوالات خودم اونجا بدم و بعدش پیاده برگردم خونه.حالا چقدر این برنامه محق به اجرا میشه، نمیدونم!
کلی هم کلاه قرمزی دیدم و آی حالش رو بردم!
امیدوارم امسال برای همه مون و کشورمون سال خیلی خیلی خوبی باشه.پر از آرامش و سلامتی و دوستی و صلح!
برای خودم هم امیدوارم امسال درسم رو تموم کنم و خودم و اطرافیانم سالم باشیم و دلمون خوش باشه و جیبمون پر پول باشه  و به آرزوهای رنگی قشنگم برسم و از همه مهمتر اینکه:خودم رو بیشتر دوست داشته باشم و خودم رو گول نزنم و با خودم رو راست تر باشم!
برای این وبلاگ هم آرزومی کنم سرشار از نوشته های خوب و شاد و گوگولی باشه و مثل پارسال مهجور نباشه و از فیلتر هم دربیاد!!!
در پناه حق!

Labels:

2 Comments:
Anonymous اسکارلت said...
سلام عزیزم. سال نوت مبارک باشه و امسال بهتر از پارسال... یعنی خیلی بهتر از ماههای گذشته باشه واست.
این نوشته پررنگت خیلی عالیه و بهترین هدیه به خودته. وقتی تکلیفت با خودت معلوم باشه، خیلی از مسائل حل میشه.
مثل همیشه بهترینها رو واست آرزو دارم عزیزم. بوسس.

Anonymous مولی said...
ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشی. پر از عشق و سلامتی...