رزسفید
روزمره گیهای من
Sunday, April 10, 2011
Aries-4
تازگی ها یه کار جدید کشف کردم.البته بیشتر وقتی سر کار و توی شرکت هستم انجامش میدم.میرم توی فولدر آهنگهام و چشمهام رو می بیندم و با چشم های بسته روی یه فولدری کلیک می کنم و بعدش توی اون فولدر هم با چشم بسته کلیک می کنم روی یه آهنگ و اینجوری یه آهنگ شانسی درمیاد که بعضی وقتها خیلی هم لذتبخشه!مثل یه جور فال گرفتن می مونه!!!فکر کن، فال آهنگ!!!
آهنگی که الان دارم گوشش میدم و به همین روش پیداش کردم، این آهنگ معین هستش:
من از این دنیا چی میخوام
دو تا صندلی چوبی
که من و تو رو بشونه
واسه گفتن خوبی

اینجوریاس دیگه.هوای بهار بعضی ها رو عاشق می کنه و بعضی ها رو اینجوری خلاق!!!
روز زیبای بهاریتون خوش دوستان!

Labels:

5 Comments:
Anonymous eli said...
اين فال آهنگو ما چند سال با دوستامون ميگيريم.خيلي فاز ميده ;)

Anonymous اسکارلت said...
امید که به زودی، هم خلاق باشی و هم عاشق!

Anonymous hilda said...
akheeeeeey che bahal :)
jeddan jalebehaaaa.

Blogger somico said...
بووووووس :****

Anonymous اون پسره said...
چه کار جالبی...
حتماً تو خونه امتحان میکنمش.

بابت لینک این آهنگیم که گذاشتی اینجا مچّکرم :)

گوش میکنمش...