رزسفید
روزمره گیهای من
Thursday, May 5, 2011
Taurus-2
توی این تقریبا دو هفته ای که که از نوشتن پست آخرم می گذره، یا سرم خیلی شلوغ بود و یا اینترنت دم دستم نبود.در نتیجه نه وبلاگم رو آپدیت کردم و نه به کسی سر زدم.هرچند من خیلی وقته که وبلاگها رو از گوگل ریدر دنبال می کنم و از اونجا هم نمیشه برای کسی کامنت گذاشت.فقط خواستم بگم دوستان عزیز و قدیمی من همه تون رو می خونم، حالا شاید با تاخیر و بدون کامنت ولی در جریان زندگی همه تون هستم!
هی چند تا پاراگراف نوشتم و هی پاک کردم و به دلم ننشست.پس ساده بگم زندگی مثل همیشه است.هیچ اتفاق جدیدی نیوفتاده.درگیر درس و کارم.یه وقتهایی روزهام رو کم میارم.ولی روی هم رفته خدا رو شکر!
چند وقته خوابهای عجیب و غریبی می بینم:خواب می بینم مردم و جنازه خودم رو کفن پیچ شده توی گور دیدم.خواب می بینم حامله شدم.خواب می بینم رفتم خرید کفش و نمی تونم بین کفشها انتخاب کنم.خواب می بینم زلزله اومده و آواره شدیم.خواب می بینم مادر شدم و بچه توی بغلمه و کلی بچه م رو دوست دارم و ...خیلی خوابهای دیگه.دیشب هم خواب دیدم موهام رو کوتاه کردم و جلوی آیینه کلی ذوق دارم.(موهای من تقریبا تا توی گودی کمرمه و چند وقته توی فکرم که برم کوتاهشون کنم.توی گرمای تابستون با این روسری ها کلی عذابه!)دیشب خواب مهمونی دیدم.خواب دیدم مشغول بزن و برقصیم و من میام توی اتاق که موهام رو مرتب کنم و یه پسری که توی بیداری نمیشناسمش ولی توی خواب انگاری می شناختمش هم اومد توی اتاق.یهو در کمد رو باز کرد و دیدم سسل توی کمد خوابیده!!!خواب خواب بود...پسره با تعجب به من نگاه کرد و من گفتم من میشناسمش.دوست منه.بعد اون پسره گفت پس چرا توی کمد قایمش کردی؟!!!!
خلاصه که بلبشویی بود...
دوستان عزیزم چند وقت ممکنه کمتر از قبل بیام اینجا(نه که چند وقته خیلی زیاد میام!)ولی سعی می کنم هفته یکبار رو آپ کنم.
مواظب خودتون باشین.تعطیلات خوش بگذره.
پ.ن:یکی با سرچ این جمله رسیده به وبلا گ من:این روز دیگه آدمها همدیگر را دور نمیزنند ، از روی هم رد میشن !
عجب جمله ای!

Labels:

1 Comments:
Anonymous ستاره چین said...
رزی …من نمیدونم تو اعتقاد داری یا نه…یا جز اونایی که خوابات تعبیر دارن یا نه… ولی محض احتیاط یه صدقه ای بزار….