رزسفید
روزمره گیهای من
Wednesday, August 3, 2011
Leo-3

خاله جان یه دونه از این Mood Ring ها گرفتن برامون و ما هم انداختیم توی انگشتمون.از صبح هی دارم نگاهش می کنم و می بینم رنگش چه تغییری کرده و از نظر احساسی در چه حالتی قرار دارم!
هر کسی از کنار میزم هم رد میشه هی سرک میکشه ببینه من در چه حالی هستم.
پ.ن: این انگشترها نشان دهنده حالات روحی آدمها هستن.با تغییر احساسات رنگشون هم تغییر می کنه.
وقتی رنگ سبز رو نشون میده یعنی حالت نرمال و معمولی داری و هیجان و احساسات خاصی نداری.
وقتی رنگ قهوه ای یا خاکستری رو نشون میده یعنی عصبی هستی.
وقتی رنگ زرد رو نشون میده یعنی هیجان زده هستی.
وقتی رنگ بنفش رو نشون میده یعنی خوشحال یا عشقولانه هستی.
وقتی رنگ آبی یا سورمه ای رو نشون میده یعنی آروم و ریلکس هستی.
وقتی رنگ مشکی رو نشون میده یعنی انگشتر هنوز سرده و با بدنت خو نگرفته.
من از دیشب تا حالا که انگشتره رو دستم کردم اولش مشکی بود و بعدش فقط رنگ سبز و قهوه ایش رو دیدم.
به نظرتون کی چشمم به جمال رنگ بنفشش روشن میشه؟!
هر موقع بنفش شد خبرتون می کنم!
در حال حاضر که در حال نگاشتن این سطور هستم رنگش قهوه ای هستش و اطرافش هم تقریبا سبز شده.خب انگاری دارم میرم به سمت معمولی بودن!!!

Labels:

5 Comments:
Anonymous labkhand said...
رزی منم دلم از اینا خواست. این روزا خیلی دلم میخواد بدونم که آرومم یا نه

Anonymous بانو . حکایت همچنان باقیست said...
وای چه انگشتر جالبی ..منکه اولین باره درموردش میخونم و میشنوم .
حالا میشه بگی از کجاها میشه تهیش کرد ؟ منظورم اینه که ایا دور وبر ما پیدا میشه بگردیم دنبالش یا نه اینطرفا یافت می نشود !
راستی دقت کردی تازگیا چقدر کم مینویسی و کم پیدا شدی دوست قدیمی ؟
امیدوارم همیشه در رده رنگای سبز و ابی و بنفشششششش باشه توی دستت

Anonymous گلامور said...
چقدر دلم از این رینگها خواست...خوبه که آدم دائم ببینه در چه حاله...یه جوری کمکم میکنه خودت رو دائم تحت کنترل داشته باشی.

سلام بانو من به دنبال مطلبی در مورد لویز هی بودم که با وبلاگ شما اشنا شدم . یادم میاید اخر اون پست یه قولی هم داده بودید که علل برخی از دردها را هم میگذارید توی وب ولی من چیزی پیدا نکردم. میشه اگر تو پست خاصی گذاشتید اسم و تاریخش را بگید تا بخونم. تازه من از وبلاگتون خیلی خوشم میاید .
موفق و سربلندد باشی هموطنم

Anonymous nirvana said...
ishala be zoodi banafsh she azizam