رزسفید
روزمره گیهای من
Saturday, August 13, 2011
Leo-5

از وقتی این سریال فرینج رو دیدم هی با خودم فکر می کنم اگر فرضیه وجود دنیاهای موازی واقعی باشه و هر کدوم از ماها یه همزاد توی یه دنیای دیگه داشته باشیم چقدر جالب میشه که مثلا آرزوهامون و خواسته هامون از زندگی یه جور باشه.اون وقت هر آرزویی که من دارم رو همزادم داشته باشه و من به هر آرزوییم که نرسیدم اون وقت همزادم به اون آرزو برسه و بالعکس!!!
ولی نه اینجوری خوب نیست، هر کسی جای خودش رو داره و هر کسی باید جای خودش از خواسته هاش و رسیدن به اونها لذت ببره!
ولی خیلی جالبه اگه این فرضیه واقعا واقعیت داشته باشه!!!
پ.ن: قرار بود جداول انتهای کتاب شفای زندگی رو توی این تعطیلات اسکن کنم و بذارم اینجا ولی تعطیلات خونه نبودم.در اولین فرصت این کار رو می کنم!!!
ویش یو د بست!

Labels:

1 Comments:
Anonymous مورنا said...
پس چه حاليييي ميبره همزاد من!!!!