رزسفید
روزمره گیهای من
Sunday, November 6, 2011
Scorpio-2
پریشب بود که گفتم شب خونه دوستی بودم و صبحش خواب موندم و نرفتم دانشگاه و بعدش فهمیدم کلاس تشکیل نشده، خب؟!
همون شب غرق در خواب بودیم، هم من و هم دوست گرامی.یهو با یه صدای بلند من ازخواب پریدم.یه صدایی مثل آواز بود.فکر کردم اشتباه شنیدم یا شاید صدای آهنگ ماشینهای عبوری بوده.دوباره داشت چشمهام گرم میشد که یه صدای بلند یه آهنگ دیگه اومد.اونم آهنگی که قبلا توی مهمونی ها هم خیلی شنیده بودمش.انقدر بلند بود صداش و نزدیک بود که انگار صدا از توی نشیمن میومد(ما توی اتاق خواب بودیم). با هراس و ترس پا شدم نشستم.دوست عزیز هم از بیدار شدن من بیدار شد و گفت چی شده؟(اون موقع صدای آهنگ قطع شده بود دیگه)بهش گفتم یه صدایی میاد.من می ترسم.اونم گفت نه صدایی نمیاد.گفتم موبایلت کجاست؟شاید صدای زنگ موبایل تو بوده.همون موقع داشتم فکر می کردم صدای زنگ موبایل دوست عزیز که اون آهنگه نبود.ولی خب خیلی ترسیده بودم و داشتم خودم رو دلداری می دادم.دوست عزیز گفت تو چرا انقدر حساس شدی؟!!!بخواب.صدایی نمیاد.تا اومدم دوباره بخوابم این بار صدای حرف زدن دو نفر میود.دیگه داشتم سکته می کردم.صدا خیلی نزدیک بود و از توی نشیمن میود!در اتاق نیمه باز بود و به نشیمن هم دید نداشت.دوست عزیز هم با صدای شنیدن حرف زدن دو نفر نیم خیز شد و دستش رو حائل تنش کرد و با صدای بلند گفت نه مثل اینکه اینجا خبراییه!منم که رسما از شدت ترس خشک شده بودم!!!صدا هم بلند بود خیلی!!!دوست عزیز اومد بلند بشه و بره توی نشیمن و منم اومدم به عضلات خشک شده تنم یه حرکتی بدم و دنبالش برم که یهو دوست عزیز با صدای بلند زد زیر خنده و ...
معلوم شد دوست عزیز شب قبل از خواب که حرف فیلم تهران من حراج بود، لینک دانلودش رو پیدا کرده بود و گذاشته بود دانلود بشه و یه تیک ناقابل رو هم زده بود که وقتی دانلود تموم شد، شروع به پخش فیلم بکنه!!!
و این صدای حرف زدن هنرپیشه های فیلم بود و صدای آهنگ هم صدای آهنگ اول فیلم بود!!!
حالا جالب اینحاست که نه من و نه دوست عزیز بعد از مشخص شدن قضیه به روی خودمون نیاوردیم و دوباره خوابیدیم و فیلم هم با صدای بلند برای خودش پخش میشد.البته لا به لاش من از خواب میپریدم و صدای آهنگ نامجو و صدای زد و خورد میشنیدم.ولی نا نداشتم پا شم برم و فیلم رو متوقف کنم.دوست عزیز هم که...خوااااااااب!!! البته ایشون هم لا به لاش بیدار میشدن.من گفتم چقدر هم فیلمه طولانیه، چرا تموم نمیشه؟و ایشون فرمودند چون تایم فیلم نود و هفت دقیقه س!!!
آخر سرش بعد از کلی از خواب پریدن و بیدار شدن با صدای فیلم، گلاب به روتون، روم به دیوار، فشار مثانه م وادارم کرد از جام بلند بشم و برم از اتاق بیرون.
توی دستشویی با خودم گفتم حالا که از رختخواب گرم و نرم اومدم بیرون، میرم و فیلم رو هم متوقف میکنم تا بقیه خوابم حداقل به آرامش باشه!
فکر می کنین چی شد؟از دستشویی که اومدم بیرون فیلم هم تموم شد!!!
خلاصه اگه فیلمی چیزی میذارین دانلود بشه، اون تیک رو بردارین که بعد از اتمام دانلود به صورت اتوماتیک شروع به پخش نکنه!!!

Labels:

3 Comments:
Anonymous خاطره said...
:)))))
فکر کردم غریبه اومده و الانه که ژانر وحشت و ترور و اینا بشه

:))))))))))
خيلي بامزه بود
فك كردم قضيه جناييه ولي وقتي گفتي فيلم بود كلي خنديدم بهش :))))

هاها... عجببب... راستی رزی جون دوست دارم نظرت راجع به این فیلم رو بدونم. من این فیلم رو خودم چند وقت پیش دیدم و میخواستم ببینم نظر بقیه در موردش چیه. هر موقع دیدیش، اگه تونستی کمی در مورد نظرت واسمون بنویس. بووسسس.xxx