رزسفید
روزمره گیهای من
Tuesday, March 16, 2010
Pisces-3
امروز صبح توی شرکت یه پست نوشتم که ناقص مونده.الان هم چون منتظرم که سسل خان بیان دنبالم،تا بریم دنبال فریضه مقدس چهارشنبه سوری، البته به همراه دوستان و در مکانی به دور از سر و صدا و بمبهایی که توی خیابون و در شهرمنفجر میشه، فرصت ندارم کاملش کنم.ولی دلم براتون تنگ شد یهو.فعلا همین نیمچه پست رو داشته باشین تا اون رو کامل کنم و پابلیشش کنم .توش جواب سوالاتتون رو هم داشتم مینوشتم که انقدر هی این و اون اومدن و رفتن نشد کاملش کنم.
چهارشنبه سوری خوبی رو براتون آرزو می کنم.امیدوارم خوش بگذره حساابی.
من که امسال قصد کردم حساابی از روی آتیش بپرم و هی بگم:
زردی من از تو، سرخی تو از من
زردی من از تو، سرخی تو از من
زردی من از تو، سرخی تو از من
امیدوارم به همه مون خوش بگذره و حسااابی زردی هامون رو بریزیم دور و جاش سرخی و سبزی توی همه وجودمون پر بشه...
اوه اوه اومد.من برم...
مواظب خودتون باشین.

Labels:

5 Comments:
Anonymous yeektaa said...
khoosh begzaree azizaaam :*:*

Anonymous Laleh said...
khosh begzare rozi khanoome gol

Anonymous Anonymous said...
pas lotfan javabe soala ro bede.ahang ro gerefti ia na?

حتما چهارشنبه سوری خیلی خوبی رو به همراه سسل خان داشتی...:)

من که دیروز به اندازه یک دور تسبیح از رو آتیش پریدم...

Anonymous طنین said...
سلام عزیز دلم....سال نوت مبارک