رزسفید
روزمره گیهای من
Thursday, June 24, 2010
Cancer-2
از صبح پاشدم رفتم دوش گرفتم، رفتم خرید، نهار خودم رو درست کردم، نهار مامان اینا رو درست کردم.اونم چی؟سبزی پلو با ماهی مخصوص رزی با کلیه ادویه و فلفل دلمه ای و قارچ و زعفرون و ...!کلی بو گرفتم!آشپزخونه رو جمع و جور کردم.یه ذره حرص خوردم سر یه جریانی.دوباره بغض کردم و دلم کلی برای خودم سوخت.سریع خودم رو و جمع و جور کردم.یهو یادم اومد زنگ نزدم به شرکت و مرخصی رد نکردم.زنگ زدم و مراحل مرخصی گرفتن رو انجام دادم.لباسهام رو جمع و جور کردم.لاک ناخنم رو پاک کردم و دوباره یه رنگ دیگه زدم.اتو رو روشن کردم و منتظرم تا داغ بشه.دوباره باید برم دوش بگیرم.باید لباسهام رو اتو کنم.ساکم رو ببندم.لیستم رو چک کنم...
دیشب درست نخوابیدم.کم خوابیدم و بی کیفیت...
آهان نگفتم؟دارم میرم کمپینگ با جمیعی از دوستان.منتهی نمیدونم این چه کمپینگ رفتنیه که اندازه یه سفر یه هفته ای وسیله داره.از لباس برای روز مبادا بگیر و برو تا انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها...کم مونده لپ تاپ هم با خودم ببرم!!!هر چند هستند دوستانی که این امر رو انجام میدن و با خودشون لپ تاپ میارن توی جنگل و کمپینگ!!!
کاش میشد یه ذره سبک تر برم.اگه برای همه کارهام انقدر فکر روز مبادا بودم که الان فکر لباس بردن برای روز مبادا هستم برای دو روز توی جنگل موندن، مطمئنم وضع زندگیم یه جور دیگه بود...
برم شاید بتونم یه ذره بارم رو سبک تر کنم.
مواظب خودتون باشین.تعطیلات خوش بگذره.
آهان، اگه دیر کردم و نیومدم بدونین شاید خوراک گراز شده باشم!بالاخره جنگله دیگه و قانون جنگل توش جاریه.به هر حال منم که خوش گوشت و خوشمزه و شیرین(جون خودم!)!کسی هم پسورد این وبلاگ رو نداره که بهتون خبر بده که!!!
بدی خوبی دیدن حلال کنین و مواظب خودتون باشین!

Labels:

7 Comments:
Anonymous سمن said...
رزی جون حسابی بهت خوش بگذره و خستگی این مدت از تنت دربره:)

Anonymous شکلات تلخ said...
رزی جان شما الان باید بد و بیراه بشنوی با اون تیکه آخر پستت.یعنی چی که حلال کنین !!
پسردایی منم ارتحالی دیز رفته بود جنگل و کلبه و اینا گرکان.خیلی هم بهشون خوش گذشته بود.برو صحیح و سالم و شاداب برگردی. بووووووووووس
این روزها آدم باید 2-3 بار دوش بگیره

امیدوارم بهت خوش بگذره عزیزم :*
مواظب خودت باش

وایییییی!چقدر هیجان انگیزناکه!!ایشالا حسابی بهت خوش بگدره رزی عزیزم.

Blogger Unknown said...
salam asisam,, ishalla khosh begzare manam cheghad doos daram beram az in mosaferata ba yekiiiii

Anonymous Laleh said...
khosh begzare rozi khanoom

Anonymous ليمو said...
سلام
2 ساله دارم اينجا رو ميخونم
ولي اولين باد دارم كامنت ميذارم
اميدوارم مسافرت خوش بگذره فك كنم به يه تغيير حسابي نياز داشتي