رزسفید
روزمره گیهای من
Thursday, June 17, 2010
Gemini-14
دیشب انقدر باد میومد و این در اتاقم صدا می کرد و این بادزنگ که پشت پنجره س صدا میکرد که مجبور شدم بلند بشم و در اتاقم رو قفل کنم که صدا نده و پنجره رو هم نیمه بسته کنم تا صدای بادزنگ همسایه ها رو عاصی نکنه نصفه شبی!
صبح که بیدار شدم هم با صدای دزدگیر یه ماشین که نمیخواست کوتاه بیاد و هی ونگ میزد بیدار شدم.اولش منگ منگ بودم.دست و صورت شستن و مسواک که انجام شد و یه لیوان چایی گنده که خوردم حالم خوب شد و از منگی دراومدم.یه نگاهی به در و دیوار اتاقم و کاغذهایی که توش پر از مطالبی هستش که باید برای امتحاناتم بخونم و چسبوندم روی دیوار که هی برام تکرار بشن، انداختم و اومدم کتابم رو بردارم و بشینم سر درسم که چشمم افتاد به آیینه که روش نوشته م:شب آرزوها و بعدش یادم اومد امشب همون شب آرزوها یا لیله الرغائبه.
یه ذره فکر کردم که واقعا چه آرزویی دارم.بعد یاد شب آرزوهای پارسال افتادم که دسته جمعی بیرون بودیم و من دوستم از جمع جدا شدیم و زیر آسمون کنار اون همه درخت، چهار نفری دستهای هم رو گرفته بودیم و دایره زدیم و چشمهامون رو بستیم و آرزو کردیم.نمیدونم دوستم چه آرزویی کرد و شوهرش که کنارش بود و داشت دستهاش رو محکم فشار میداد، چه آرزویی کرد.ولی فکر کنم اونها شاید به یکی از آرزوشون رسیدن.امسال پسر بانمکشون توی بغلشونه...
اون کسی* که دست من رو گرفته بود هم نمیدونم چه آرزویی کرد.ولی فکر کنم اونهم شاید حداقل به یکی دوتا از آرزوهاش رسیده.این رو از دیدن وضعیت زندگی امسالش و مقایسه ش با پارسالش و اینکه میدونم قبلا چه آرزوهایی داشت، می گم.
و یادم نیست خودم چه آرزویی کردم.شاید من هم آرزویی کردم که بهش رسیدم و یادم نیست اون آرزوم بوده.شاید آرزو کردم دانشگاه قبول بشم که شدم!
هرچی که هست نمیدونم چرا با دیدن نوشته شب آرزوها که روی آیینه نوشتم، حالم گرفته شد.خیلی به هم ریختم...تلخ شدم.
من به دید مذهبی قضیه کاری ندارم.ولی وقتی امشب به این اسم معروف شده، آدمهای زیادی امشب آرزو می کنن و دعا می کنن.پس انرژی زیادی توی فضا هست که میشه ازش استفاده کرد.
امیدوارم همه به آرزوهای برحقشون برسن.
آرزومند آرزوهای شما:رزی!
*:لازمه بگم اون آدمی که دست من رو گرفته بود، سسل بود؟!!!

Labels:

8 Comments:
Blogger Unknown said...
رزي جان اميدوارم تو هم به آرزوهات برسي . من با خوندن نوشته هاي تو كلي انرژي مثبت ميگيرم .

Anonymous AtefeH said...
اميدوارم به همه آرزوهاي قشنگت برسي مهربون...

Anonymous شکلات تلخ said...
سلام رزی حانم آرزومند
اصلا لزومی نداره شما اسم سسل رو بیاری. کاملا مشخص است وقتی منظورت اونه.حتی اگه اسم نبری
من یکم میخواستم باهات مشورت کنم.کی وقت داری؟ کی سرت خلوت تر است ؟امتحان هات کی تموم میشه؟
امیدوارم به آروزهایی که به صلاحت است برسی عزیزم

Anonymous خورشيد said...
مرسي رزي جون كه شب آرزوهارو ياداوري كردييي عزيزم، پارسال من يادم رفت !!

Anonymous Anonymous said...
با اینکه ندیدمش ولی خیلی دوست دارم .به نظرم دختر خوب و موفقی هستی

Blogger Unknown said...
ooni kedastasho gerefti sasal bood aya?????? ma ham nemidoonim
manam arezoomande arezoohaye to hastam.. boos boosi

Blogger Unknown said...
rozi joon nemikhai adrese oon bloge ro vese man mail koni aya????
man basi montazeramaaa

Anonymous Laleh said...
elahi ke hame be arezoohaye ghashangeshoon beresan o arezoohashoon be salaheshoon bashe. Elahi aamin