رزسفید
روزمره گیهای من
Thursday, August 19, 2010
Leo-5
الان فارغ از انجام کارهای شبانه شامل شستن صورت و مسواک زدن و گرداندن دهان شویه توی دهان و بعدش شستن بینی عزیز و مجرای متصل به سینوزیتهای عزیز با سرم و مالیدن آلوئه ورا به صورت و در حال گوش دادن به آهنگ وای وای  و قشنگ روزگار فرامرز آصف!گفتم بیام اینجا و یه احوالاتی از این صفحه و شما دوستهای مهربون بگیرم.
اول از همه طاعات و عباداتتون قبول.من امسال هنوز روزه ای نگرفتم و نمیدونم میگیرم یا نه؟!راستش حال و هوای ماه رمضون به نظرم کاملا از بین رفته و اون شور و حال قبل جاری نیست.انگاری نه فقط برای من بلکه برای خیلیها هم همینجوریه!
امروز هیچ کسی توی شرکت نبود جز من و همکار همسایه م که میز کناری من میشینه!همه مرخصی بودن.ما هم در رو بستیم و نشستیم فیلم ربکا رو دیدیم.سیاه و سفید و با صدای دوبلورهای قدیمی ایرانی!
راستی گفتم آلوئه ورا بگم که عین آب رو آتیش می مونه و برای پوست خیلی خوبه.من یه شاخه ش رو از داروخانه خریدم و کلی راضیم.حالا میخوام برم گلدونش رو هم بگیرم.توی دستورالعملش نوشته بود تهش رو به اندازه سه سانتیمتر با چاقو جدا کنید و ژل توش رو با چاقو دربیارین و روی صورت بمالین.ولی من قطعات کوچکتر ازش درمیارم و خودش رو می مالم روی صورتم و اینجوری همه ژلش درمیاد و مالیده میشه به صورتم.بعدش هم توی یخچال میذارمش تا تازه بمونه!
راستی مهرناز جان پرسیده بودی کفپوش اتاق چه جوری شده.به نظرم خوب شده.برای من با موهای بلندی که هی میریزه اینجا و اونجا، تمیز کردن این کفپوشها خیلی راحت تره!اینم عکسش!

امروز صبح یه آقای متشخص سوار بر ماکسیما رو دیدیم که خیلی شیک پلاکش رو پوشونده بود و بعد از گذر از زیر دوربین طرح ترافیک زد بغل و اون چیزی که باهاش پلاکش رو پوشونده بود رو برداشت و به راهش ادامه داد.اینم شاهدش!

اون سایه هایی که توی عکس افتاده مربوط به دستمال کاغذی ماشین بنده می باشد.چون پشت فرمون بودم نشد که درست تنظیم کنم و عکس حرفه ای تحویلتون بدم!
راستی یه کار بامزه کردم.اومدم و توی اکسل یه نمودار کشیدم.یه طرفش روزهای ماه از یک تا سی و یک و طرف دیگه ش اعداد از یک تا ده.هر روز ماه حال و هوام و اتفاقاتی که برام میوفته رو از یک تا ده توی نمودار علامت میزنم.حالا بعد از چند ماه که نمودار ها رو هر ماه کشیدم متوجه شدم چه روزهایی توی ماه حالم خوبه و اتفاقات بهتری برام میوفته و چه روزهایی حالم بدتره و دنیا برام تیره تره!جالب که این روزها با یکی و دور روز پس و پیش توی هر ماه تکرار میشن.یعنی مثلا هر ماه حول و حوش چهاردهم تا شونزدهم هر ماه برام روزهای خیلی خوبیه و اتفاقات خوبی میوفته!اینجوری توی اون روزهایی که میدونم حالم خرابتره از قبل برای خودم برنامه میذارم و به بهتر شدن حال و هوام کمک می کنم!
دیگه اینکه انتخاب واحد دانشگاه رو هم انجام دادم.به همین زودی یک سال گذشت.عین برق و باد بود برام!
هفته پیش با یکی از همکارهایی که پروژه ای با شرکت ما کار می کنه و یه آقای سی و خرده ای ساله هستش بدجوری درگیری پیدا کردم.قبلا بقیه همکارها که باهاش کار می کردن می دیدم حرص میخورن ولی نمیدونستم چه اعجوبه ای هستش.یه دو سه روزی کلافه بودم از دستش و اینکه گند هاش رو داره میندازه گردن من.ولی بعد از دو سه روز خودم رو پیدا کردم و من شروع کردم باهاش از موضع بالاتر برخورد کردن و همه سمبل کاریهاش رو به روش آوردم.نشستم با دقت خیلی خیلی زیاد کارش رو جز به جز بررسی کردم و ایرادهاش رو درآوردم.خلاصه گوشی اومد دستش که با من اینجوری نکنه.حالا هم موش شده و رفته ایرادهاش رو برطرف کنه و شنبه بیاد شرکت!
یه اتفاق بامزه هم افتاده بود هفته پیش که ما رفته بودیم با جمعی از دوستان بیرون، توی یکی از وبلاگها به صورت کاملا اتفاقی خوندم که نویسنده وبلاگ هم اونجا بوده و ما رو دیده بود.خیلی بامزه بود.دنیای کوچیکیه.قد قلب یه گنجشک!
روی آیینه اتاقم با ماژیک نوشتم:
یاد من باشد حری نزنم که دل کسی برنجد
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
مواظب خودتون باشین.

Labels:

6 Comments:
Anonymous Laleh said...
salam rozi joon, kam-peidayee
mah ramezoone iran nemidoonam chejoorie alan, vali inja hich vaght oon hal o hava ro nadasht (chon hamishe faghaat ye tedade madoodi rooze migiran)... hal o havasho majboorim khodemoon be vojood biarim.
ishalla ke hameye doaha o namaza o roozeha ghabool bashe o be ghole to harfi nazanim ke kasi beranje o negahi nakonim ke dele kasi belarze

سلام رزی جان . عکس کفپوش اتاق برای من باز نشد ، گویا فیلتره . دوست داشتم ببینمش که چجوریه . چند تا سوال هم دارم . اول اینکه میشه در مورد دهان شویه ای که استفاده می کنی مقداری توضیح بدی که چه مارکی هست و هر شب استفاده می کنی یا برنامه ش طور دیگه ای هست و اینکه فایده ش چی هست ؟
دوم در مورد آلوئه ورا ، هر شب استفاده می کنی ؟ بعد من ندیدم که توی داروخانه داشته باشه و دستور مصرفش هم همراهش باشه . من فقط توی عطاری دیدم ، اونهم بدون بسته بندی و دستور مصرف ...
لطف می کنی اگر جواب سوالم رو بدی .

راست می گی امسال اصلا حال و هوای ماه رمضون نیست و به زور داریم روزه می گیریم!
عسک اتاقت که نبود رزی جون

Anonymous مهرناز said...
سلام رز عزیز... راستش از اون دو تا عکسی که گذاشته عکس ماکسیما برام باز شد ولی عکس کفپوش رو که میخواستم ببینم برام باز نشد... حالا شاید فردا پس فردا باز بشه و ببینم... راستی تو از آلوئه ورا راضی هستی؟ من تازگی ها صورتم خیلی جوش میزنه از این جوش های قرمز زیر پوستی که هیچ جوری سرباز نمیکنه بیاد بیرون واسه همینم خیلی طول میکشه که خوب بشه دیگه عاجز شدم هر چی بگی رو امتحان کردم ولی باز هر روز یه گردالی قرمز جدید رو صورتم در میاد... خسته شدم دیگه...
آره رزی جون دنیا خیلی خیلی کوچیکه... راستی راوک هم رفتم دو تا مانتو گرفتم برای سر کار که یکیش که اومدم خونه پوشیدم خیلی خیلی تنگ بود رفتم عوض کنم که دیدم اون رنگش تموم شده حالا منتظرم لاغر بشم تا بپوشمش البته اگه لاغر بشم...

Anonymous سیندخت said...
واقعا ببین مردم چه کارا که نمیکنن!
خانومی این کفپوشا رو از کجا خریدی؟ هزینش چه جوریه؟

Anonymous Nastaran_NL said...
Salam doostam, how is life these days? Khoobi Rosie joon? Miss u girl!
Be yadetam, va bloget ro morattab miyam sar mizanam. kam minevisi vali be ghole jonoobi ha: ham khoobe!!! ;) Booosss, N.