رزسفید
روزمره گیهای من
Saturday, October 16, 2010
Libra-7
امروز انقدر دیگه حالم خراب بود و این سرگیجه و حالت تهوع داشت دیوونه م می کرد که من بد دکتر بعد از شرکت رفتم اولین دکتری که دیدم.کلی آزمایش و سرم و آمپول و قرص داد!فکر کن من کلا از تزریقات بیزارم.ولی انقدر کلافه شدم که همه رو با جون و دل قبول کردم.الان اومدم خونه چون باید یه چیزی رو برای فردا برای همکلاسیم ایمیل می کردم که یادم رفته بود.الان داره اتچ میشه.بعدش هم میخوام ماشین رو بردارم و برم کلینیک نزدیک خونه مون و آمپولها و سرمم رو بزنم.کس و کاری که ندارم با خودم ببرم، حداقل برم کلینیک نزدیک خونه مون که سالیان ساله میرم و میشناسمشون.من که بعد از تزریق کلا فشارم میوفته پایین و حالم خراب میشه، پس حداقل بذار یه جای آشنا باشه که بهتر از یه جای غریبه هستش.
یکی از دوستهام که فهمید گفت میخوای باهات بیام که گفتم نه خودم میرم.آخه بنده خدا کلاس زبان داشت و نمیخواستم به خاطر من از کلاسش بمونه.فردا هم دانشگاه دارم و عصری لکچر دارم.آقای دکتر برام چهار روز مرخصی هم نوشت و گفت باید حتما استراحت کنی و فقط هم این چند روزه مایعات بخوری و حتما زودی آزمایش بی.ولی خیال کرده کلی کار دارم و هم دانشگاه میرم و هم سرکار.آزمایشم هم باشه پنج شنبه صبح.(میدونم به ضرر خودمه ولی خب فکر کنم اون روی مازوخیسمیم بیدار شده!!!)
خلاصه رفقایی که کسی رو دارین(منظورم فقط پارتنر نیست ها، منظورم دوست و آشنا و پارتنر و مادر و پدرو خواهر و برادر و خاله و دایی و عمه و عمو و کلا کسی که اینجور وقتها بتونه پا به پاتون بیاد، و حواسش بهتون باشه و یه نموره هم لوستون کنه، هستش)قدرشون رو بدونین.
برام انرژی مثبت بفرستین که توی کلینیک غش نکنم و سالم پاشم بیام و فردا هم برم دانشگاه و اوکی باشم.
پ.ن:راستی ویزیت این دکترها چقدر گرون شده!!!یه دکتر داخلی ویزیتش دوازده هزار تومنه.به نظرم گرونه.حیفه این پول بیمه که هر ماه از حقوقم میره.این همه ساله دارم بیمه رد میکنم، اون وقت هیچ جا بیمه قبول نمی کنن.اون وقت این پول رو برای چی باید بدم، خدا میدونه.احتمالا برای بازنشستگی.حالا تو اون موقع کی مرده و کی زنده.حیف این پولی که الان داره از حقوقم کم میشه!!!

Labels:

9 Comments:
Anonymous مستانه said...
رزی جان احتمالا امروز رفتی و کارت رو انجام دادی. ولی از این به بعد اگه حس کردی به کسی نیاز داشتی که همراهت باشه به من خبر بده. فکر می کنم از نظر مکانی هم تقریبا نزدیکیم.
مواظب خودت باش :*

Anonymous sara said...
salam .omidvaram be zodi ye pesar shabihe sasal vali agheltaro ba marefat tar az on peida koni azizam.behesh fek kon khodeto asire in pesara nakon arzesh nadaran be khoda.

Anonymous Laleh said...
akheyyyy rozi ishalla zood khoob beshi. to ke in hame doost o rafigh dari dokhtar. nagoo bi kasi. khoda kone ke tazrighat be kheir begzare barat. movazebe khodet bash

Anonymous Nastaran said...
ای وااااای رزی جونم مریض شدی؟؟؟ اونم اینقدر مریض که سرم و آمپول باید بزنی؟؟؟؟ get well soon baby ! بوس

Anonymous مهرناز said...
سلام عزیزم... انشالله زودتر خوب خوب بشی... عزیزم، بیمه درمان با بیمه بازنشستگی فرق داره کلا دو تا چیز جدا هستند برو فیش حقوقی ات رو خوب نگاه کن ببین چقدر بابت بازنشستگی و چقدر بابت درمان ازت کم میشه...

Anonymous girl said...
sal;am.khobi?chera?che azmayeshati neveshte?????

Blogger Unknown said...
سلام رزي جان بهتر شدي

Blogger Unknown said...
برایت از طلا تختی ، مسیری رو به خوشبختی
برایت عمر نوحی را ، وقاری همچو کوهی را
برایت صبر ایوبی ، حیاتی مملو از خوبی
برایت شاد بودن را ، فقط آزاد بودن را، رفاقت را صداقت را محبت را دعا کردم! عزیزم! :)

Anonymous باران said...
امیدوارم زود زود خوب شی دوستم...اگه بخوای من می تونم باهات بیام،کاریم ندارم..خونمونم بهتون نزدیکه(فکر کنم)
از بیمه گفتی داغ دلم تازه شد،ماهی 30تومن بیمه بدی به درد کوفتم نمی خوره..خاک تو سر دزدشون x(