رزسفید
روزمره گیهای من
Tuesday, October 26, 2010
Scorpio-2
Listen to the falling rain,
Listen to it fall,
And with every drop of rain,
I can hear you call,
Call my name right out loud,
I can hear above the clouds
And I'm here among the puddles,
You and I together huddle
پ.ن:دلم میخواد توی این هوای دونفره برم بیرون.ولی هم خوابم میاد و هم اصل کاری دونفره بیرون رفتن رو ندارم.غصه نمی خورم و ناراحت که نیستم هیچی، کلی هم خوشحالم.چون این نشون میده بر خلاف اون چیزی که فکر می کردم طبیعتم بهوت نیفسردهی و هنوز حسی و حالی در من وجود داره.آخ جون.پس حالا که این حس و حال در من هنوز وجود داره پس میرم دنبال به دست آوردنش تا بارون بعدی که اومد...ولی من عاشق بارونم.هیچ چیزی نمیتونه باعث بشه من از بارون لذت نبرم.حتی الان که از خواب دارم می میرم.پس حالش رو می برم.بارون رو عشقه!اونم بارون پاییزی رو!!!

Labels:

6 Comments:
Anonymous Laleh said...
baroono eshghe!

Anonymous آراميس said...
سلام.مدتهابود بهت سرنزده بودم و حالا مدتيه دوباره ميام و ميخونم.موفق باشي.اگه دوست داشتي به خونه جديدم سر بزن

Anonymous مهرناز said...
سلام رزی جان... معلومه که حس و حال برات مونده خانمی... این چه حرفیه؟ اگه احساس برات نمونده بود که این حال و روزت نبود... انشالله یه روزی همه اینها حل میشه... اول باید خودت بخوای... مراقب خودت باش

Anonymous Anonymous said...
مدتیه که دلم بادمجون سرخ کرده با ګوجه می خواد.
وبلاګ تو رو که باز می کنم یادش می افتم. دقیقا بوش را هم حس می کنم.
هنوز جور نشده که درست کنم. و همیشه از باز کردن این صفحه می ترسم.....

Blogger somico said...
بارون پاییزی خودمونو عشقههههههههههههه :))))

Anonymous عسل said...
اینجا پشت خونه ما یک دشته و توش یک رودخونه بزرگه. از خونه پنج دقیقه پیاده راهه. هر وقت بارون میاد نرم نرمک می رم به طرف رودخونه و کلی حال می کنم. جاتو از این به بعد خالی می کنم شدید.