رزسفید
روزمره گیهای من
Tuesday, January 4, 2011
Capricorn-3
هر آدمی باید یه حباب بزرگ شیشه ای داشته باشه، جنسش باید خیلی محکم باشه ولی در عین حال بتونه کش بیاد و اندازه ش بزرگتر بشه، نور باید ازش رد بشه، باید سوراخهای خیلی ریزی هم داشته باشه که هوا هم از توش رد بشه. بعدش باید هر آدمی همه آدمهایی که دوست داره و براش مهم هستن رو ببره زیر این حباب، جوری که همه با هم جمع باشن و کنار هم باشن.اون وقت زیر این حباب همه امن باشن و هیچ خبری از فقر و بیماری و اندوه و زجر و غصه نباشه.زیر این حباب باید شادی باشه، عشق باشه، محبت باشه، سلامتی باشه، پول باشه، دل خوش باشه، خوشبختی باشه، امنیت باشه، همه چیزهای دوست داشتنی با هم جمع باشن اون زیر.بعدش آدمها وقتی که موقع مرگشون شد، خیلی راحت بخوابن و بیدار نشن و به همین راحتی بمیرن.نه خودشون زجر بکشن و نه بقیه عذاب بکشن...
همچین حبابی، مرا آرزوست...

Labels:

6 Comments:
Blogger جلیله said...
چقدر قشنگ بود. خوب میتونم عمق احساس پشت این نوشته ات رو حس کنم!

در مورد دعوتنامه هم ممنون. رسید به دستم و از لینکش وارد شدم. ولی درسته باید اکسپت کنم. بازم ممنون

Anonymous Anonymous said...
سلام رزی جونم.خوبی؟
امیدوارم همیشه شاد باشی وبه همه ارزوهات برسی گلم.

Anonymous مهرناز said...
چی شده که یه همچین آرزویی کردی؟

Anonymous شکلات تلخ said...
این پست خیلی طولانی تر بود.من هی بازش میکردم بخونم میدیدم تمرکز ندارم،مارک از آنرید میکردم دوباره و دوباره.الان دیدم کوتاهش کردی.
خیلی عالی بود.حرف دل من بود واقعا.شر کردمش.مرسی

Anonymous مهرناز said...
where are you rosi?

Anonymous Anonymous said...
آخ گفتی..