رزسفید
روزمره گیهای من
Sunday, June 12, 2011
Gemini-7
دیروز روز عجیبی بود.یه مشکلی داشتم که هیچ رقمه نمیتونستم حلش کنم و حسابی ذهنم رو مشغول کرده بود و آثارش روی جسمم هم نمود شده بود.من هر موقع استرس دارم و یا عصبی میشم، دست چپم وحشتناک درد می گیره و دیروز هم دیگه دستم داغون داغون بود.عصر توسط دو تا دوست اون مشکل حل شد...بعدش انگار یه بار بزرگ از روی دوشم برداشته شد...عین دوتا سوپرمن ظاهر شدن...خدایا این دوستها رو برای من حفظ کن و سالم نگهشون دار و به تمام آرزوهاشون برسونشون و در پناه خودت نگهشون دار...
حل شدن مشکل دیروز برام فقط حل شدن یه مشکل نبود، نمود خیلی مسائل بود.خیلی از مسائلی که دیگه بهشون ایمان نداشتم و فقط بعد از یک ساعت فکر کردن بهشون، مشکلم حل شد...خدایا شکرت...مرسی...دوستهای عزیزم ممنون...
پ.ن:ببخشید که مساله رو باز نمی کنم.خیلی خصوصیه.فقط نوشتمش که یادم باشه و در مرور روزها ،گمش نکنم...مرسی...
دو سال پیش این موقع چه حالی داشتیم...یادش به خیر...نمیدونستیم چه طوفانی توی راهه...
بانو جان، اون لینکی که گفتی در مورد ماه های مختلف و خصوصیاتشون بود رو یادم نیست و پیداش هم نکردم.فعلا این لینک رو داشته باش.شاید به دردت بخوره.هر موقع اون لینک رو پیدا کردم برات میفرستمش.

Labels:

1 Comments:
Anonymous labkhand said...
منم وقتی استرس می گیرم دست درد می گیرم منتها من دست راستم خیلی درد می گیره. بعدش تا یه هفته ادامه داره