رزسفید
روزمره گیهای من
Friday, August 26, 2011
Virgo-2
اگه بعد از این دنیا، دنیای دیگه و زندگی دیگه ای در انتظارمون باشه، جوری که ما اونجا بازم مثل اینجا دارای جسم فیزیکی و جنسیت باشیم، به نظرم هر مردی باید توی اون دنیا زن بشه و هر زنی توی اون دنیا باید مرد بشه.اینجوری دیگه مشکلات عدم درک بین طرفین به وجود نمیاد.
هر زنی از اونجایی که قبلا مرد بوده میتونه درک کنه نیاز مردها چیه و هر مردی هم از اونجایی که قبلا زن بوده کاملا نیازهای زنها رو در مواقع مختلف میدونه و درک می کنه.
اینجوری زندگی فکر کنم راحت تر و قشنگ تره.هی هم لازم نیست به جنس مخالف بگیم من الان به چی نیاز دارم و تو رو خدا درک کن و این حرفها.تازه خیلی وقتها می گی و طرف اگه خیلی با فکر و با شعور باشه بعد از یه مدت یادش میره و دوباره روز از نو و روزی از نو!
یعنی من خودم اگه یه روزی مرد بشم قشششنگ میدونم با زنها کی چه جوری رفتار کنم که هم نیازهای اونها تامین بشه و هم خودم لذت ببرم...

Labels:

2 Comments:
Anonymous خودساخته said...
من حتما ملیتم را هم تغییر خواهم داد چون نمیخواهم بشوم مردی که 90% اوقات خودش را میزند به کوچه علی چپ که یعنی نفهمیدم چی میخواهی چی دوست داشتی چی نیاز داری.....خودمو با مرد ایرانی بودن اون دنیا زیر سوال نمیبرم چون احتمال اینکه از این دسته مردها بشم زیاده چون تعداد اونوریاشون کمه و حتما سهمش میرسه به نور چشمیا.

Anonymous شنهای سفید said...
عزیزم فکر خوبیه ولی باید بگم بازم ما زنها حسابی زیر کار میریم. اون از این دنیا که تا شد حرفهامون را نفهمیدند و درکمون نکردند اون هم از اون دنیا که ما چون اشنایی با خواسته های جنس زن داریم باید یه طوری برخورد کنیم که اونها بهشون خوش بگذره.ههههههه
وارونگی این دنیا برامون کافیه.