رزسفید
روزمره گیهای من
Wednesday, October 5, 2011
Libra-3
میخوام بیست ساله باشم
میخوام سی ساله باشم
میخوام وقتی بهاره، گل امساله باشم...
خب خب اینم از سی سالگی عزیززززززززم
امیدوارم این دهه زندگیم پر از سلامتی و برکت و ثروت و موفقیت و آرامش و شادی و عشق باشه.
برای خودم همه چیزهای خوب دنیا رو آرزو می کنم و امیدوارم به همه اونچه که لایقش هستم برسم و هر چیزی هم که هنوز لایقش نیستم رو لیاقتش رو کسب کنم و بهش برسم...
دهه قبل و بیست سالگی سرشار از تجربه و اتفاقهای ریز و درشت بود.امیدوارم این دهه پخته تر و درست تر زندگی کنم.با خودم رو راست تر باشم، خودم رو بیشتر دوست داشته باشم و آدم بهتری باشم و از همه اونچه که در سالهای قبل به دست آوردم به درستی استفاده کنم و برای زندگیم مسیر درستی رو انتخاب کنم...
اولین طپش های عاشقانه قلبم رو در این دهه و در بیست و دو سالگی تجربه کردم.امیدوارم توی این دهه قلبم طپشهای عاشقانه واقعی رو تجربه کنه...
 امیدوارم خانواده م و اطرافیانم سلامت و شاد و موفق باشن...
و اکنون این منم، یک سی ساله...

Labels:

14 Comments:
با اینکه خودم یادم بود ۵ اکتبر تولدته، ولی امروز آلارم موبایلم هم بهم تذکر داد!!!
پس تولدت خیلیییییی خیلییییی مبارک باشه رزی عزیزم. خواستم واست آرزوی یک هوای بارونی و پائیزی بکنم، جاست د وی یو لایک یت، ولی الان دیدم که امروز هوا در تهران آفتابی و ۲۵ درجه است! ولی مهم هوا و دما نیست. واست بهترین آرزوها رو واسه امسال میکنم و امیدوارم امسال بهتر از پارسال باشه و یا تو به آرزوهات برسی، یا آرزوهات به تو برسن یا تو آرزوهات رو جوری عوض کنی که قابل دسترس باشن. یک دسته گل رز سفید گنده هلندییی درجه یک + کلی بوس + بغل.:)))))))))

Anonymous Anonymous said...
سی سالگی ت مبارک دوست عزیزم
با بهترین آرزوها
پریا

Anonymous آزي said...
تبريكككككككككككككككككككك عزيزم

Anonymous طوطيا said...
سلام رزي جون.تولد تو هم 1000 تا مبارك.از صبح در به در آنتي فيل.تر بودم كه بيام تولدت رو بهت تبريك بگم.ايشالا هميشه شاد و سالم باشي

Anonymous نهال said...
عزیز دلم ...تولدت مبارک دختر ...
مهربان صبورم برات از این لحظه تا ابد عشق،آرامش،خوشبختی،سلامتی،شادمنی و سربلندی بی قید و شرط و همیشگی ارزو می کنم...
می بوسمت عزیز دلم...

Anonymous چیکا said...
تولدت میارک رزی جان.منم بهترین ها رو برات آرزو می کنم

Anonymous دریس said...
تولدت مبارک رزی جون

Anonymous لاله said...
تولدت مبارک رزی جون. چقدر خوبه که سنت رو دوست داری. من چند ماه دیگه سی ساله میشم ولی هنوز نتونستم باهاش کنار بیام!! البته با 29 هم فکر میکردم نمیتونم کنار بیام ولی الان به نظرم همچین زیاد هم نیست!!

Anonymous صدفی said...
سلام رزی جان
تولدت خیلی خیلی مبارک.....
من هم برات همه اون چیزایی که لیاقتشو داری رو آرزو میکنم

Anonymous نازنین said...
30 سالگی ات مبارک رزی جون.
از بچگی (دیکته اش نمیدونم درسته یا نه!) فکر میکردم (و هنوز هم فکر میکنم!) که دهه ی سوم زندگی یه خانم دهه ی جادویی ه زندگی اشه.
یک زن در اوج زیبایی و توانایی هستش در این دهه.
آرزو میکنم 3650 روزه سرشار از برکت-خیر-عشق و سلامتی رو داشته باشی عزیزم.

عززززززززززيزم تولدت مبارك
اميدوارم دهه ي جديد زندگيت بهترين ها در انتظارت باشه و به زودي قلبت طپش ها عشق و حس كنه و زندگي واقعي دو نفره ت رو شروع كني و تو همين دهه خدا بهت يه ني ني گوگولي ناز بده
ديگه اينكه يه عااااااالمه حساي خوب و سلامتي واست آرزو مي كنم
تولدت مبارك رزي عزيزم :*

Anonymous Anonymous said...
تولدت مباررررررررررررررررررک! به قول خواهرم گفتنی "صد سال به این سالها" زنده باشی .

Anonymous faranak said...
roozi joone azizi , tavaodet mobarak basheh. ishalahhamisheh shado movafagh bashi, man 2 sal dige 30 sale misham, vali nemidunam chera kheyli 30 salegi ro dosst daram, omidvaram in daheh behtarin tajrobehaye zendegito dashteh bashi.

Anonymous بهار said...
خیلی خیلی مبارک باشه عزیزم . امیدوارم بهترین اتفاقات در انتظارت باشه ...