رزسفید
روزمره گیهای من
Saturday, April 7, 2012
Aries-8
این پست فقط و فقط به منزله قدرانی از یه دوست عزیزه که اینجا رو هم نمیخونه.توضیحی هم درباره آنچه اتفاق افتاد نمیخوام بنویسم.فقط و فقط میخوام ازش تشکر کنم و به احترام خودش و کارش، یه پست رو بهش اختصاص بدم.بعد از این پست یه پست دیگه هم مینویسم که توش روزمره نویسی می کنم.
میدونی یه کارهایی خیلی ارزشمند هستند، لازم نیست کارهای گرونی از نظر مالی باشن تا ارزشمند باشن.من امروز از تو خیلی متشکرم به خاطر لطفی که در حق من کردی.دیشب در مورد اونچه امروز اتفاق افتاد و خواسته امروزم کلی فکر کرده بودم و کلی هم سرچ کرده بودم که به نتیجه خاصی نرسیدم و بیخیال شدم  امروز هم یادم رفت دنباله سرچم رو بگیرم و تماس امروز تو و اینکه من رو تا تجریش کشوندی و اونجا با اونچه که دیشب میخواستم رو به رو شدم، خیلی ارزشمند بود.ممنونم که در مواقعی که چیزهای خوب و به درد بخور و ارزشمند رو میبینی یاد من هم میوفتی(حداقل امروز که اینجور بود)خیلی خیلی برام ارزشمند بود کارت و اینکه باعث شدی من به یکی از خواسته هام برسم.ممنونم دوست بسیار بسیار عزیز.خیر و برکت همیشه به سوی زندگیت روونه باشه و همیشه زیر چتر خیر و خوشی باشی.امیدوارم اوضاع زندگیت زود زود رو به راه بشه...
ممنونم با تمام وجودم، بیشتر از اونچه فکرش رو بکنی...
امروز نوزده فروردین ماه هزار و سیصد و نود و یک، ساعت شش و نیم بعد ازظهر، تجریش رو یادم می مونه و اون یادگاری زردرنگ رو...

Labels: